با قول همکاری عضو شورای شهر تهران؛

کاخ جشنواره‌های سینمایی در پایتخت ساخته می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۶۱۴۹
الهام فخاری رییس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران آمادگی یرای ساخته شدن کاخ جشنواره‌های سینمایی در تهران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش برنا، الهام فخاری رییس شورای اسلامی استان تهران و عضو شورای شهر تهران عصر روز گذشته 9 خرداد از سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس سینمایی چارسو بازدید کرد و ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف (جشنواره‌های الف جهانی) را به دست اندرکاران جشنواره و اهالی سینما تبریک گفت.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در دیدار با محمدمهدی عسگرپور دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، پیوستن جشنواره جهانی فیلم فجر به فیاپف را افتخاری برای سینمای ایران دانست و گفت: این اتفاق فرصتی جدید برای صنعت فیلم در کشور است و از این رو جشنواره جهانی فیلم فجر می‌تواند نقش موثرتری را در معرفی سینمای ایران به کشورهای جهان داشته باشد.

فخاری در پایان اعلام کرد: برای ساخت کاخ جشنواره قول همکاری می‌دهیم چراکه احداث این مجموعه از مواردی است که می‌تواند به اعتبار جشنواره و سینمای ایران بیش از پیش کمک کند.

نبود مکانی مشخص و ثابت که امکان پذیرایی از تعداد بالای مخاطبان جشنواره‌های سینمایی ایران به ویژه دو جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر را داشته باشند، سال‌هاست که به مناقشه‌ای در سینمای ایران تبدیل شده است.

الهام فخاری .

 

نظر شما