ماجرای حاشیه دار داریوش ارجمند دیشب جهانی شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۶۷۴۳
ماجرای حاشیه دار داریوش ارجمند دیشب جهانی شد
داریوش ارجمند چندی پیش مصاحبه ایی پر حاشیه داشت که با سر و صدای بسیاری مواجه شد حالا این مصاحبه باز خوردی جهانی داشته است.

به گزارش برنا؛ روز گذشته یکتا جمالی وزنه بردار وزن 58 کیلوگرم کشورمان با مهار وزنه ایی سنگین توانست برای اولین بار زنان این مرز و بوم را در عرصه ورزش سخت وزنه برداری صاحب مدال کند.

داریوش ارجمند چندی پیش در مصاحبه ای عجیب و غریب اما انگیزشی نگاه ویژه ای در خصوص وزنه برداری زنان داشت و به نکاتی پزشکی در این باره اشاره کرد که البته با واکنش های بسیاری از سوی هنرمندان و ورزشکاران زن مواجه شد اما روز گذشته ورزشکار قهرمان کشورمان که قطعا از صحبت های هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون انگیزه دو چندان گرفته بود در اقدامی مثال زدنی کشورمان را در دنیای وزنه برداری بانوان صاحب مدال کرد تا مشخص شود که زنان و دختران این مرز و بوم هم می توانند نه تنها در عرصه خانواده ، فعالیت های اجتماعی و هنری بدرخشند که حتی در رشته های سنگین ورزشی  هم می توانند صاحب عناوینی حیرت انگیز شوند.

قطعا صحبت های داریوش ارجمند هنرمند برجسته کشورمان مسیری از دلسوزی و نگرانی را با خود به همراه داشته است اما  یکتا جمالی از صحبت های ارجمند در موفقیت بزرگ و ماندگارش  انگیزه ای مثال زدنی می گیرد تا پرچم کشورمان بار دیگر در سراسر دنیا برای مدال برنز این دختر قهرمان به اهتزاز درآید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز