چهره ها و اخبار فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛

داریوش ارجمند انگیزه وزنه بردار زن ایرانی/پژمان جمشیدی زیرخاکی سینمای ایران/حامد بهداد و سحر دولتشاهی میخواهند زنده بمانند/ارسطوی ایرانی متولد شد/بلند ترین تولد سال/امین حیایی ساخت ایران

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۰۳۷
داریوش ارجمند انگیزه وزنه بردار زن ایرانی/پژمان جمشیدی زیرخاکی سینمای ایران/حامد بهداد و سحر دولتشاهی میخواهند زنده بمانند/ارسطوی ایرانی متولد شد/بلند ترین تولد سال/امین حیایی ساخت ایران
همه چیز تحت تاثیر انتخابات است و بدیهی است که سینما،تئاتر و.... از هرآنچه مربوط به انتخاب رییس جمهور جدید می شود تاثیر می پذیرد اگرچه توقف سریال «می خواهم زنده بمانم» و درخشش «پژمان جمشیدی» در سریال «زیرخاکی» و انتخاب مرتضی حیدری برای اجرای برنامه مناظرات انتخابات پر بازدید ترین اخبار هفته گذشته بود.

انگیزه ساز هفته؛ داریوش ارجمند

داریوش ارجمند با مصاحبه پر حاشیه اش در خصوص زنان ورزشکار به خصوص رشته ورزش وزنه برداری انگیزه ای دو چندان شد تا یکتا جمالی اولین مدال جهانی وزنه برداری را برای ورزش زنان ایران کسب کند.

54512_163

زیرخاکی هفته؛ پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی و سریال «زیر خاکی» هرآنچه این روز ها تلویزیون نیاز داشت تا مخاطبش را به رسانه ملی بازگرداند همراه با ژاله صامتی تقدیم جلیل سامان کرد تا بالاخره تلویزیون در کنار سریال «بوتیمار» فضای مفرحی را به خانه ها ی ایرانی در روز های سخت انتخاب ببخشد.

1398053010590428918169634

آرزوی هفته؛ کارگردان شدن بهزاد فراهانی

بهزاد فراهانی را سال ها به عنوان بازیگر در آثار مختلف دیده ایم و فراموش نمی کنیم در سریال «امام علی» داوود میرباقری و فیلم «سگ کشی» بهرام بیضایی و.... درخشیده است او کارگردانی را در صحنه تئاتر بارها تجربه کرده اما برای  اولین بار با شهرام گیل آبادی روی صندلی کارگردانی برای سینما می نشیند اگرچه شنیده می شود فیلم «مهمانی از کارائیب» موقعیت و فضایی تئاتری دارد.

بهزاد+فراهانی

تاثیرگذار هفته؛ مرتضی حیدری

بی شک یکی از پر مخاطب ترین و جذاب ترین تولیدات سیما که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان رکورد مخاطب تلویزیونی را جابه جا خواهد کرد مناظرات انتخابات ریاست جمهوری است که دوباره قرعه اجرایش به نام مرتضی حیدری خورد تا او یکی از تاثیر گذار ترین افراد رسانه ملی در انتخاب و مشارکت مردم در انتخابات 1400 ریاست جمهوری باشد.

مرتضی+حیدری

بازداشت هفته؛ سریال «می خواهم زنده بمانم»

سریال «می خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و با بازی حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بابک کریمی، علی شادمان و..... این روز ها در شبکه نمایش خانگی می درخشید که به یک باره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی درخواست توقف سریال را به دلایل اشکالات محتوایی داد و این مجموعه تلویزیونی را در اوج دچار چالش کرد. باید دید چه اتفاقی برای این سریال شبکه نمایش خانگی در راه است.

61860652

بلند ترین تولد سال؛ تولد بهرام افشاری

بهرام افشاری را خیلی ها با بهتاش سریال «پایتخت» می شناسند اما بی تردید او یکی از بهترین های بازیگری سینما و تلویزیون است که در نقش های متفاوت در این سال ها درخشیده است. پسر زحمت کشیده دنیای بازیگری این هفته کیک تولد فوت کرد تا با اوج تبریک های همکارانش در فضای مجازی روبه رو شد.

بهرام+افشاری

تولد ارسطوی هفته؛ احمد مهرانفر

مگر می شود به راحتی از کنار نام احمد مهرانفر به عنوان یکی از ستاره های بی سر و صدای تلویون، سینما و تئاتر عبور کنیم اگرچه خیلی ها او را با سریال «پایتخت» و نقش ماندگار ارسطو می شناسند اما این ستاره مکمل سال ها با نقش های کوتاه و بلند در سینما درخشیده است و حضور درخشانش روی صحنه نمایش های مختلف گواه این است که او این مسیر را پله پله و با دقت تمام طی کرده است. هفته گذشته ارسطوی سریال «پایتخت» هم کیک تولد فوت کرد تا یکی دیگر از چهره های هفته خبرگزاری برنا باشد.

9B9BCBF5-DB29-4996-B00B-944451F5DD46

حرکت موزون هفته؛ حمید لولایی در سریال «بوتیمار»

سکانس سانسور شده بازی حمید لولایی در سریال «بوتیمار» را یکی از عوامل پشت صحنه شمالی این سریال منتشر کرد تا هرآنچه اخم و بداخلاقی از بازیگر نقش گلابی در این سریال دیده ایم را بشورد و ببرد.

بوتیمار-4

ایرانی هفته؛ امین حیایی

فصل سوم سریال «ساخت ایران» قرار است ساخته شود و تنها حضور امین حیایی در این مجموعه نمایش خانگی قطعی شده است.

157293_624

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز