حبیب خزایی‌فر:

«زخم کاری» متفاوت‌ترین فیلم مهدویان است+موزیک ویدیو

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۰۵۶
«زخم کاری» متفاوت‌ترین فیلم مهدویان است+موزیک ویدیو
حبیب خزایی‌فر آهنگساز سریال «زخم کاری» معتقد است که: سریال «زخم کاری» متفاوت‌ترین فیلم محمد حسین مهدویان است و به نظرم مخاطب نباید به دنبال یک کار تکراری باشد.

به گزارش برنا؛ حبیب خزایی‌فر آهنگساز سریال «زخم کاری» با اشاره به سابقه همکاری‌اش با محمدحسین مهدویان و حضور در تازه‌ترین اثر این کارگردان، گفت: من در تمام فیلم‌های آقای مهدویان با ایشان همکاری کردم و وقتی راجع به سریال «زخم کاری» صحبت کردیم از من خواستند رمان «بیست زخم کاری» را بخوانم و من با خواندن کتاب ملودی را در آوردم. به غیر از ملودی راجع به سبک موسیقی هم با مهدویان صحبت می‌کردیم و با توجه به اینکه فضای کار نسبت به دیگر آثار او متفاوت است، می‌طلبید که در زمینه موسیقی هم کار متفاوتی ارائه کنم. چون ژانر سریال جنایی است سعی کردم از موسیقی الکترونیک هم استفاده کنم.

این آهنگساز در پاسخ به پرسشی درباره بهره بردن از یک خواننده برای این سریال گفت: از حضور خواننده برای خواندن تیتراژ استفاده نکردیم و نبودن خواننده را به معنای خلاء کار نمی‌دانم. من معتقدم استفاده از خواننده برای تیتراژ سریال‌ها بیش از ۸۰درصد کارکرد تبلیغاتی دارد و شاید معدود آثاری هستند که واقعا نیاز به حضور خواننده در روند ساخت سریال داشته باشند. در «زخم کاری» هم به حضور خواننده نیاز نداشتیم و فکر می‌کنم فیلمنامه و عوامل و شخص محمدحسین مهدویان انقدر برای مخاطب این کنجکاوی برانگیز هستند که نیاز به

تبلیغات دیگر نداشته باشد.

حبیب خزایی‌فر در پایان با اشاره به مراحل ساخت موسیقی «زخم کاری» گفت: ضبط قسمت عمده کار تمام شده است و قسمت به قسمت که پیش می‌رویم، با توجه به نیاز هر قسمت به تولید ترک جدید، آن را خواهیم ساخت. اما حجم اصلی کار ساخت و ضبط موسیقی این سریال تمام شده است.

«زخم کاری» در کارنامه کاری محمدحسین مهدویان یک اثر متفاوت است و به نظرم مخاطب نباید به دنبال یک کار تکراری باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز