با حضور رحمت الله حافظی؛

بررسی چالش ها و راهکارهای سازمان تامین اجتماعی در «خیابان پاستور»

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۱:۵۸
کد خبر: ۱۱۸۷۱۹۸
بررسی چالش ها و راهکارهای سازمان تامین اجتماعی در «خیابان پاستور»
رحمت الله حافظی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی و عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران سه شنبه ۱۱ خرداد مهمان برنامه «خیابان پاستور» می شود.

به گزارش برنا، در این قسمت از برنامه «خیابان پاستور» تلاش می شود با حضور رحمت الله حافظی به چالش ها و راهکارهای برون رفت از موانع موجود در سازمان تامین اجتماعی پرداخته شود.

 خروج از بحران مدیریت سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر، بررسی راهکارهای بدهی های دولتی که سازمان تامین اجتماعی را با چالش روبرو کرده،خدمات الکترونیک و ایجاد زیر ساخت های ارائه این خدمات، ایمن تر کردن و بهبود فضای کسب و کار، برای  چالش بیکاری و رکود که تعهدات سازمان را بالاتر می برد چطور می توان  برنامه ریزی کرد و ... از جمله محورهای مورد بحث و گفت و گو در این برنامه است.

در این برنامه تلاش می شود تا در گفتگویی روشنگرانه و فارغ از هیاهوهای رایج به تبیین وجوه مختلف مسئولیت های ریاست جمهوری، وظایف و اختیارات رئیس جمهور و وزارتخانه ها و معاونت های زیرمجموعه و عملکردشان در حوزه اجرایی کشور به صورت تخصصی نگریسته شود.

هدف از تولید «خیابان پاستور» گفتگو پیرامون موضوعات و دغدغه‌های اصلی جامعه است تا از این رهگذر مردم به تبیین مطالبات به حقی که‌ می‌توانند از رئیس‌جمهور آینده داشته باشند، دست یابند.

 گفتنی است در خلال این گفتگوها ویژگی های وزارت خانه های مسئول و معاونت های دست اندرکار در امور مختلف اجرایی کشور به وضوح تبیین می شود.

در این برنامه سعی شده اطلاعاتی که مردم برای یک انتخاب صحیح به آن نیاز دارند در خلال گفتگوها بازخوانی شود.

«خیابان پاستور» کاریست از گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سید جواد سید محسنی و اجرای محمد سلوکی که هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

نظر شما