در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره):

مستند «امام خمینی» پخش می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۳۰۰
مستند «امام خمینی» پخش می شود
شبکه هیسپان تی وی به مناسبت فرارسیدن سی‌ودومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، مستند سه قسمتی «امام خمینی» را برای مخاطبان اسپانیایی زبان خود پخش می کند.

به گزاش برنا، مستند «امام خمینی» به کارگردانی کاظم مولایی نگاهی دارد به زندگی امام (ره) و واکاوی ابعاد شخصیتی این رهبر فرزانه جمهوری اسلامی برای مردم جهان که نه‌تنها در ایران، بلکه از نظر غربی ها نیز به عنوان چهره‌ای کاریزماتیک شناخته می شود.

مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی، در این مستند با دوران تحصیل امام خمینی (ره) و نبوغ استعداد رهبر کبیر انقلاب آشنا خواهند شد و در ادامه به علاقه طلاب و علما برای حضور در مجلس درس امام (ره) اشاره خواهد شد.

در بخش دیگری از مستند «امام خمینی»، به شرایط زندگی امام در دوران تبعید پرداخته می شود. دوران تبعید امام در ترکیه بسیار سخت و طاقت فرسا بود. حضرت امام حتی از پوشیدن لباس روحانیت در آنجا ممنوع شده بود. در این بخش، به تشریح کامل شرایط و اتفاقات در دوران تبعید امام اشاره خواهد شد.

آغاز انفلاب اسلامی در ایران  و پیروزی نهضت امام خیمنی در 22 بهمن 1357، از دیگر محورهای مورد اشاره در این مستند خواهد بود.

مستند سه قسمتی «امام خمینی» محصول هیسپان تی وی از چهارشنبه تا جمعه ساعت 04:30 روی آنتن این شبکه خواهد رفت. بازپخش این مستند نیز همان روز در ساعت های 09:00، 15:00 و 21:30 برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز