همراه با انتخابات؛

بررسی نحوه فعالیت های تبلیغاتی نامزدها در «هشتمین رئیس جمهور»

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۵:۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۷۳۶۳
بررسی نحوه فعالیت های تبلیغاتی نامزدها در «هشتمین رئیس جمهور»
به مناسبت سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران گروه سیاسی شبکه الکوثر با برنامه «هشتمین رئیس جمهور» با مخاطبان همراه است.

به گزارش برنا، مسعود عسگری تهیه کننده و کارگردان این ویژه برنامه انتخاباتی در شبکه الکوثر است.

عسگری بیان کرد: در برنامه «هشتمین رئیس جمهور» موضوعات و محورهای اصلی انتخابات، وقایع و اتفاقات روزهای برگزاری انتخابات و نحوه فعالیت های تبلیغاتی نامزدها مورد واکاوی قرار می گیرد.

 وی ادامه داد: همچنین تلاش داریم با معرفی مولفه های مختلفی که در موضوع انتخابات در کشورهای مختلف تاثیرگذارند نگاهی مقایسه ای به آنها در انتخابات ایران داشته باشیم.

عسگری تهیه کننده برنامه «هشتمین رئیس جمهور» افزود: موضوعاتی همچون: شکل و شیوه انتخابات در دوره های مختلف تاریخی در ایران و تغییرات تدریجی انتخابات، بررسی و مقایسه انتخابات در ایران با کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای منطقه، نقش پررنگ فضای مجازی در انتخابات، تاثیر گذاری پاندمی کرونا بر انتخابات در جهان و ایران، نقش دموکراسی در برگزاری انتخابات در کشورهای مختلف و ایران، نقش و حضور سازنده نهادهای نظارتی بر انتخابات مختلف در ایران به ویژه شورای نگهبان، اختیارات رئیس جمهور در ایران در حوزه های مختلف و مقایسه آن با روسای جمهور کشورهای دیگر، موضوع جمهوریت نظام، بررسی حضور نامزدهای جناح های مختلف در انتخابات و شعارهای آنان، شیوه های مرسوم تبلیغات نامزدها در انتخابات ایران و مقایسه آن با کشورهای دیگر، نقش رای مردم و حضورشان در انتخابات، نقش روزنامه ها، رسانه های دیداری و شنیداری و وسایل ارتباط جمعی در حضور مردم، کیفیت انتخابات و مناظره ها و ... مورد بررسی قرار می گیرد.

عسگری در پایان از مجید خدابخش به عنوان تولید، ناصر بهنام هماهنگی، رسول کرمی و هادی دروی تصویر بردار، امیرعلی اعجازی تدوینگرو گرافیست و حسن یعقوبی به عنوان صدابردار برنامه «هشتمین رئیس جمهور» نام برد که او را در ساخت برنامه 15 شبی یاری و همراهی می کنند.

ویژه برنامه «هشتمین رئیس جمهور» با اجرای احمد فتاحی از 12 خرداد ساعت 22:00 به وقت تهران و در مدت زمان 25 دقیقه بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز