در شبکه جام جم؛

بررسی استانداردهای جهانی کسب و کار و تاب آوری فرزندان در «خانه مهر»

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۴۶:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۷۶۵۱
بررسی استانداردهای جهانی کسب و کار و تاب آوری فرزندان در «خانه مهر»
امروز چهار شنبه 12خردادماه خانه مهر با حضور کارشناس مهدی جهان شیری استانداردهای جهانی کسب و کار و با حضور نسیم نجفی روانشناس تربیتی بحث تاب آوری فرزندان را تشریح میکنند.

به گزارش برنا؛ استاندارد‌‌ سازی فرآیند کسب و کار، فعالیتی است که توسط تحلیل‌گران فرآیندها به منظور استخراج فرآیندهای موجود و نمایش فرآیندهای جدید در تمام متدولوژی‌ها و استراتژی‌های مهندسی مجدد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در چنین فعالیتی تحلیل‌گران از ابزارهای استاندارد سازی فرآیند برای استاندارد کردن وضعیت فعلی و وضعیت آینده سازمان استفاده می‌کنند

برای آگاهی بیشتر مخاطبان در این برنامه از مهدی جهان شیری کارشناس این حوزه دعوت شده تا اطلاعات کامل تری را ارائه کنند همچنین در ادامه با موضوع تاب آوری فرزندان  با حضور روانشناس تربیتی نسیم نجفی پرداخته می شود،  رویکرد توسعه گرای تاب آوری ما را در تامین و توسعه سلامت روانی واجتماعی کودکان یاری می دهد .همچنین برای پرورش کودکانی تندرست و توانمند باید مجموعه عوامل موثر بر تاب آوری کودکان را شناسایی و تقویت کنیم .متخصصان معتقدند که توانش و شایستگی اجتماعی ، شادکامی و خلاقیت کودکان به میزان تاب آوری آن ها بستگی دارد . خانواده نخستین پایگاه رشد کودک است اما تاثیر سایر افراد و عوامل پیرامونی  را بر میزان تاب آوری کودکان نیز باید در نظر داشت.

در ادامه برنامه خانه مهر زهره شهریاری – کارشناس آشپزی – طرز تهیه  مافین توت فرنگی  را توضیح خواهند داد و در بخش هنری : آناهیتا حمزه ای  – کارشناس هنری – تکنیک رنگها را برای بینندگان تشرح خواهند کرد.

اجرای برنامه به عهده آقای محمدنظری و خانم شعله قهرمانی خواهد بود.

برنامه خانه مهر روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 20:30 به وقت تهران از آنتن شبکه جام جم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز