مروری بر سریال «آنام» و با اجرای امین زندگانی؛

جواد افشار جمعه در قاب «۱۴اینچ» دیده می شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۴ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۷۸۳۹
جواد افشار جمعه در قاب «۱۴اینچ» دیده می شود
برنامه «۱۴ اینچ» شبکه آی‌فیلم این هفته به مرور سریال «آنام» می‌پردازد.

به‌گزارش برنا، برنامه تلویزیونی «۱۴اینچ» جمعه ۱۴ خرداد میزبان جواد افشار کارگردان و عبدالرضا اکبری و مجید واشقانی بازیگران سریال «آنام» خواهد بود.

«آنام» به کارگردانی جواد افشاردر سال ۱۳۹۶ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و پس از آن در آی‌فیلم به نمایش گذاشته شد.

این سریال به قلم امیرعباس پیام، داستان زندگی مارال است که دوران پر ماجرا و سختی را گذرانده و با تکیه بر قدرت اراده‌اش توانسته خود و خانواده‌اش را به آرامش و آسایش برساند. اما برملاشدن رازی، این آرامش را از او سلب کرده و زندگی‌اش را دوباره دچار تلاطم بزرگی می‌کند. او در می‌یابد تمام کسانی که عاشقش بوده و دوستش داشته‌اند، جنایات بزرگی در حق او مرتکب شده‌اند. پس تصمیم می‌گیرد برای به‌دست‌آوردن هر آنچه به ناحق از او گرفته شده، بجنگد...

گلچهره سجادیه (مارال)، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین‌ترابی، مجید واشقانی، شبنم قلی‌خانی، سامیه لک، امیررضا دلاوری، ناصر هاشمی، کوروش زارعی، لاله مرزبان، مهشید جوادی، میثم ولیخانی، احمد پورخوش، شیرین آقارضاکاشی و علیرضا پورصدیقیان بازیگران این مجموعه‌اند.

در برنامه «۱۴ اینچ» بخش‌هایی از سریال‌های به یادماندنی تلویزیون پخش می‌شود و امین زندگانی با بازیگران و کارگردانان این سریال ها به گپ‌و‌گفت می‌نشیند.

گفت‌وگو با بازیگران و کارگردانان، آیتم‌های موسیقی با اجرای آیدین توسلی و خاطره‌بازی و استندآپ کمدی  با اجرای میثم درویشان پور از جمله بخش‌های این برنامه است که در مدت زمان تقریبی ۵۰ دقیقه پخش می شود.

«۱۴ اینچ» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرزام محبی، جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ‌۱۹:۰۰ روزهای شنبه قابل مشاهده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز