تغییر کارگردان «میدان سرخ»

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۵:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۸۱۵۲
تغییر کارگردان «میدان سرخ»
جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» که اواخر فروردین خبر توقف فیلمبرداری آن به دلیل کرونا منتشر شده بود، از آخرین وضعیت این سریال خبر داد و گفت: درحال حاضر مشغول فیلمبرداری کار هستیم و مشکلی هم تا الان بوجود نیامده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، تا این لحظه همه بازیگران فصل اول مقابل دوربین رفته‌اند اما قطعا در فصل دوم بازیگران جدیدی نیز به این پروژه اضافه می‌شوند.

درحال حاضر ابراهیم ابراهیمیان از این پروژه جدا شده و کارگردانی ادامه فصل اول و فصل دوم را بهرام بهرامیان به عهده گرفته‌اند.

این تهیه‌کننده درباره صدمه‌ای که کرونا به این سریال وارد کرد، گفت: این بیماری به جد تاثیر زیادی بر پروژه داشت و باعث توقف روند تولید تا ۵ یا ۶ بار شد که این اتفاق، صدمه‌ای میلیاردی به گروه و پروژه وارد کرد.

نوروزبیگی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تا این لحظه واکسن کرونا دریافت کرده‌اند یا خیر گفت: گروه «میدان سرخ» تا این لحظه واکسنی دریافت نکرده‌ است و فکر می‌کنم تا الان هیچ یک از سریال‌هایی که در بخش خصوصی ساخته می‌شوند واکسنی دریافت نکرده‌اند و اگر دریافتی نیز بوده ممکن است برای سریال‌های تولید صدا و سیما باشد.

به گفته این تهیه‌کننده سریال «میدان سرخ» قرار است در دو فصل تولید شود و تا این لحظه ۷۰ درصد از فصل اول آن مقابل دوربین رفته است. فصل دوم این پروژه نیز در ادامه فصل اول پیش می‌رود و تغییری در خط داستانی سریال رخ نمی‌دهد.

حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، با هنرمندی علی مصفا و امیر حسین آرمان بازیگران این سریال هستند.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز