ادامه ضبط برنامه‌های استانی نامزدهای ریاست جمهوری؛

جلیلی برای ۵ استان، رضایی برای ۹ استان و قاضی زاده هاشمی برای ۴ استان برنامه ضبط کردند

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۸۳۸۴
جلیلی برای ۵ استان، رضایی برای ۹ استان و قاضی زاده هاشمی  برای ۴ استان برنامه ضبط کردند
ضبط برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری با محوریت استان‌ها برای پخش از صدا و سیمای مراکز، در رسانه ملی ادامه دارد.

به گزارش برنا، امسال به خاطر شرایط ویژه کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات استانی و عدم سفرهای استانی نامزدهای ریاست جمهوری، مقرر شده است از ظرفیت شبکه‌های استانی برای گفت‌وگوی هفت کاندیدای این دوره با مردم استان‌های مختلف استفاده شود.

اقدام معاونت امور استان‌ها در این زمینه، ضبط برنامه‌های گفت‌وگوبا دوربین با حضور هر یک از این افراد با محوریت هر یک از 30 استان کشور است.

به این ترتیب هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری، هر یک 30 برنامه 30 دقیقه‌ای برای 30 استان خواهند داشت که از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش خواهد شد.

ضبط این برنامه‌ها در استودیوهای سازمان صدا و سیما در تهران صورت می‌گیرد و طبق جدول زمان‌بندی بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته، از 17 خردادماه روی آنتن شبکه‌های استانی می‌رود.

گفتنی است برنامه‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیمای مراکز، بر اساس جدولی که پیش از این توسط ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها منتشر شده و در سایت این معاونت به آدرس http://dpp.irib.ir/news موجود است پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز