در شبکه سحر بررسی می شود؛

نقد «شغل پرخطر» در «کلوزآپ»

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۱۸۹۴۹۹
نقد «شغل پرخطر» در «کلوزآپ»
فیلم سینمایی «شغل پرخطر» (extreme job) به کارگردانی لی بیونگ هیون در برنامه امشب «کلوزآپ» نقد می شود.

به گزارش برنا؛ «کلوزآپ»، این برنامه به نقد فیلم سینمایی«شغل پرخطر» (extreme job)  محصول کره جنوبی سال 2019 با حضور دامون قنبرزاده، منتقد نام آشنای سینما اختصاص خواهد یافت.

فیلم «شغل پرخطر» در ژانر اکشن، جنایی داستان گروهی متشکل از چند پلیس بی دست و پا و نه چندان موفق است که برای سرنگون کردن باندی خلافکار و خطرناک مواد مخدر، تصمیم می گیرند عملیات مخفی خود را از طریق تاسیس یک رستوران پیش ببرند اما در این داستان رستوران آنها معروف می شود و شرایط به گونه ای دیگر رقم زده می شود.

مئونگ گونگ ـ  لی هانی ـ جانگ جین هی و … بازیگران اصلی «شغل پر خطر»  (extreme job) به تهیه کنندگی کیم سونگ هوان، لی جونگ سوک و گو دا سوک هستند.  

 وی ضمن اشاره به آیتم معرفی فیلم « شغل پر خطر» و کارگردان آن در خصوص بخش های دیگر برنامه افزود: معرفی فیلم های اسکار و کارگردان های مطرح بین المللی، اخبار حوزه سینما, جدیدترین و کامل ترین اطلاعات سینمایی و درس نامه سینمایی برای علاقمندان سینما از آیتم های دیگر کلوزآپ است.

«کلوزآپ» با اجرای علمدار عباس زیدی، امروز 17خرداد ساعت  19 به وقت تهران به مدت 32 دقیقه از آنتن کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز