در فیلم کمدی «منو»؛

آنا تیلور جوی جایگزین اما استون

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۱۹۱۷۱۴
آنا تیلور جوی جایگزین اما استون
ستاره فیلم «گامبی وزیر» که با درخشش در نقش بث هارمون، توانست تمام توجهات را به سمت خود جلب کند حالا برای یک پروژه تازه قرارداد بست تا یکی از پرکارترین بازیگران سال ۲۰۲۱ باشد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، تیلور جوی قرار است در فیلم کمدی سیاه «منو» به کارگردانی «مارک مایلود» بازی کند، نقشی که قبلا «اما استون» قرار بود آن را ایفا کند، اما حالا تیلور جوی جایگزین او شده. فیلم داستان یک زوج جوان است که به یک جزیره دورافتاده سفر می‌کنند و در آنجا در رستورانی با یک سرآشپز آشنا می شوند.

تیلور جوی با این حساب سال شلوغی را پیش رو خواهد داشت، او فیلم «شب گذشته در سوهو» ساخته ادگار رایت و «مرد شمالی» رابرت ایگر را آماده نمایش دارد، پروژه پرستاره جدید دیوید او راسل هم در حال فیلمبرداری است و فیلم‌های «منو» و فیلم جوانی شخصیت فیورسیا با بازی او در دنیای مدمکس را هم در مرحله پیش تولید دارد. و از همه مهمتر پروژه مشترکی هم با اسکات فرانک، خالق و نویسنده و کارگردانی «گامبی وزیر» آغاز کرده و هم اکنون در مرحله پیش تولید است و آن اقتباسی از رمان «خنده در تاریکی» ولادیمیر ناباکوف است که روایت یک منتقد هنری و یک بازیگر جوان است.

به نظر می‌آید که آنیا تیلور جوی توانسته جای پای محکمی برای خودش در سینمای جهان ایجاد کند و شاید خیلی زود به یکی از مهمترین ستارگان جوان هالیوود بدل شود.

منبع: سینمادیلی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز