لطفا از ریل مردم خارج نشوید؛

خانواده هنر در انتظار معجزه نیستند به حق شان قانع هستند!

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۲۴۳۹
خانواده هنر در انتظار معجزه نیستند به حق شان قانع هستند!
سیاست در هنر تاثیر گذار است اما هنرمند تعریف دیگری از حرفه اش دارد.

بی تردید انتخابات و سپردن ضمام حکومت به دست افراد کاربلد و دلسوز خواسته همه مردم یک جامعه است و آسایش و  رفاه و آرامش وظیفه ای است که بر عهده دولتمردان نوشته شده و این حق طبیعی هر ملتی است که با انتخاب بهترین ها کشور را به دست فرد و افرادی امانت دار بسپارد. در این میان خانواده هنر که خود مسئولیت و ماموریتی مهم و موثر در جامعه دارند و می توانند روح و روان کشور را تحت الشعاع قرار دهند نقشی پر رنگ و ویژه در این مسیر دارند.

در طول سال های پس از انقلاب هنر این مرز و بوم به خصوص در دنیای هنر هفتم صاحب اسم و رسمی درخشان و قابل دفاع شده است و امروز می توان با مدرک و سند ادعا کرد کشور ما در حوزه های مختلف هنری صاحب حرف و ایده و کلام موثر است .

در 8 سال گذشته به رغم تورم و در دو سال اخیر شیوع ویروس منحوس، اگرچه اوضاع بر وفق مراد نبود اما شاهد افزایش تولیدات رسانه ای در سینما، تلویزیون و vod ها «شبکه نمایش خانگی» بوده ایم و پر واضح است که با افزایش تولیدات، خانواده هنر نیز مشغول کار خواهند بود و عملا چرخ فرهنگ در این سو خوب می چرخد، اگرچه خانواده تئاتر در روز های کرونایی متضرر شدند و توقع بیشتری از مسئولین فرهنگی می رفت اما فراموش  نکنیم که کرونا یک اتفاق پیش بینی نشده بود.

و بحران حاصل از آن برای عبور نیازمند زمان بود تا مدیریت شود. بدیهی است که در شرایط پیش رو دولت جدید وظایفی سنگین تر و حساس تر را بر عهده دارد چرا که خوب می داند خانواده هنر می توانند پاشنه آشیل نجات ،آرامش بخشی و حتی زنده نگه داشتن روح و روان جامعه را بر عهده بگیرد. لذا باید با نگاهی حکیمانه و فکورانه به سرعت بر اساس قواعد و شرایط موجود اقدامات لازم در خصوص ایجاد شرایط مساعد و مناسب برای فعالیت های هنرمندان ایجاد گردد تا بلافاصله بعد از انتخابات در شرایطی مهیا هنرمندان به تولید آثار هنری بپردازند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز