چهره ها و اخبار فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛

مارمولک های سینمای ایران دوباره پیدا شدند /زخم کاری رعنا آزادی ور جدی است/خطر بیخ گوش مهران مدیری/تغییر فاز تبلیغاتى بهنوش بختیاری به نفع انتخابات/ کیک تولد لیسانسه ی باهوش!

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۵:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۲۴۴۰
مارمولک های سینمای ایران دوباره پیدا شدند /زخم کاری رعنا آزادی ور جدی است/خطر بیخ گوش مهران مدیری/تغییر فاز تبلیغاتى بهنوش بختیاری به نفع انتخابات/ کیک تولد لیسانسه ی باهوش!
این هفته همه چیز تحت الشعاع انتخابات است و بر خلاف همیشه امسال به جز تعداد معدودی از هنرمندان کمتر شاهد حمایت اهالی فرهنگ و هنر از نامزد خاصی هستیم.

حیوان دوست داشتنی هفته؛ مارمولک

بعد از سال ها سازندگان سریال مارمولک تصمیم گرفتند در اقدامی قابل توجه پشت صحنه فیلم سینمایی مارمولک را که در روزگار خودش با حاشیه بسیاری همراه بود منتشر کنند اتفاق جالبی که با بازی درخشان و ماندگار پرویز پرستویی هنوز می تواند جذاب باشد.

مارمولک

چهره بازیگری هفته؛ رعنا آزادی ور

رعنا آزادی ور با سریال «زخم کاری» محمدحسین مهدویان این روز ها چهره جدیدی را از خود در دنیای بازیگری معرفی می کند.  بازیگر فیلم «درباره الی» اصغر فرهادی ایفاگر نقشی خاص در مقابل جواد عزتی در این سریال است که بی تردید در کارنامه او تا امروز یک اتفاق ویژه محسوب می شود. بازی هوشمندانه و فکورانه او در لحظاتی همراه با تکنیک نشان از این دارد که این استعداد بازیگری زن سینمای ایران برای درخشیدن در انتظار یک فرصت ویژه بوده است. اگرچه در طول این سال ها او را در فیلم های مختلف قابل توجه دیده ایم اما زخم کاری بی تردید پر از نکات مهم و موثر در بازیگری رعنا آزادی ور در کنار جواد عزتی است که در ذیل به او می پردازیم.

zakhm-kari-azadivar-in-her-home

پخته هفته؛ جواد عزتی

خیلی ها فکر می کردند جواد عزتی تنها بازیگری طناز است که می تواند با قدرت عجیب و غریبش در اجرا و بداهه گویی در ژانر کمدی صاحب حرف هایی مهم باشد اما محمد حسین مهدویان در آثار مختلفش از جواد عزتی بازی متفاوت دیگری گرفته است.  جواد عزتی در سریال زخم کاری در اوج پختگی با ایفای یک نقش درونی ثابت کرده است که در یک کلام ذاتا بازیگر است.

7304900107-640x360

غر نزن هفته؛ بهنوش بختیاری

در روز هایی که تب و تاب انتخابات داغ است و همه جا صحبت از انتخابات است بر خلاف همیشه کمتر از هنرمندان و اهالی فرهنگ شاهد حمایت از نامزد یا کاندید خاصی هستیم با این حال بهنوش بختیاری با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از مردم دعوت کرد تا به جای غر غر کردن در انتخابات حضور داشته باشند و از حق واقعی شان برای انتخاب کردن استفاده کنند.

بهنوش+بختیاری

داداشی هفته؛ محسن کیایی

محسن کیایی نتوانست کرونا گرفتن برادرش را تاب بیاورد و با ترخیص مصطفی از بیمارستان فورا کرونا گرفت تا هیچ وقت برادرش را تنها نگذارد خبرگزاری برنا برای این خانواده هنرمند آرزوی سلامتی دارد.

57924924

خطر بیخ گوش هفته؛ مهران مدیری

آقای مدیری سلام!

برنامه جدیدتان مبارک!

در اینکه شما هنرمند کاریزماتیک، دوست داشتنی، جذاب و البته خاص هستید شکی نیست. اما فراموش نکنید که برنامه «دورهمی» قرار دیگری با مخاطبش داشت و حالا که در فصل جدید شما را در هیبت مجری یک مسابقه تلویزیونی با این فرمت خاص می بینیم نگران هستیم که جایگاهتان دچار خلل شود چراکه فصل جدید دورهمی و یک مسابقه به قول خودتان کپی نیازمند هنرمندی در قواره های شما که می توانید با چند جمله مخاطب را روده‌بر کرده و به فکر فرو ببرید نیست.

مهران+مدیری

پسر شجاع هفته؛ الهام پاوه نژاد

این روز ها خیلی از هنرمندان با اعتماد به ساخته دست دانشمندان و پزشکان ایرانی اقدام به واکسیناسیون از طریق واکسن داخلی کرده اند . اتفاقی که از سوی برخی از این هنرمندان از جمله الهام پاوه نژاد رسانه ای هم شد اما با واکنش برخی از کاربران در فضای مجازی مواجه شد تا پاوه نژاد در پاسخی به انتقاد این کاربران ناراحتی خودش را اینگونه ابراز کند که هنرمندان گویا باید بمیرند تا .....

1398022916040174017458174

تولد هفته؛ هوتن شکیبا

سال ها است که تئاتر برادرخواندگی اش را به سینما ثابت کرده است و با معرفی چهره های مختلف به پرده نقره ای گِرِید و معدل بازیگری سینمای ایران را ارتقا بخشیده است

عزت الله انتظامی، علی نصیریان، جمشید مشایخی، داوود رشیدی و....

و امروز نوید محمد زاده، شبنم مقدمی،هوتن شکیبا، ستاره پسیانی، سارا بهرامی و.... از تئاتر به سینما آمدند، صاحب سیمرغ شدند تا  ثابت کنند بازیگری محصول خاک صحنه تئاتر است. هفته گذشته هوتن شکیبا کیک تولد فوت کرد تا رفقای هنری اش برای او در شبکه های مختلف اجتماعی سنگ تمام بگذارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز