علی سرتیپی خبر داد؛

استقبال از مسابقه ایران و عراق در سینماها / رایزنی برای پخش مسابقات لیگ برتر در سینماها ادامه دارد

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۵:۰۴
کد خبر: ۱۱۹۳۰۸۰
علی سرتیپی پخش مسابقه فوتبال ایران و عراق در سینماها را در شرایط فعلی ایده مناسبی دانست که تا امروز استقبال خوبی از سوی مخاطبان صورت گرفته است.

علی سرتیپی تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی پخش «فیلمیران» و مدیر پردیس سینمایی «کوروش» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: استقبال خوبی از نمایش بازی ایران و عراق در سینماها صورت گرفته و خوشبختانه تا این لحظه فروش بلیت قابل توجهی برای این بازی را شاهد بودیم.

سرتیپی درباره پخش بازی‌های لیگ برتر گفت: در رایزنی‌های ابتدایی برای پخش بازی‌های مهم لیگ برتر، فدراسیون فوتبال متأسفانه خواستار حق پخش بازی‌ها بود اما همچنان این مذاکره و رایزنی ادامه دارد و فکر می‌کنم به زودی به نتیجه خواهیم رسید و بازی‌های مهم لیگ هم در سینماها پخش خواهد شد.

او افزود: در شرایط فعلی با عدم اکران فیلم‌های مناسب که عدم استقبال مخاطبان را به همراه دارد قطعاً چنین ایده‌هایی می‌تواند وضعیت سینماها را بهتر کند و اتفاقات خوبی به حساب می‌آید. حتی بازی‌های مهم یورو 2020 هم می‌توانند در سینماها اکران شوند که احتمالاً طی روزهای آینده در مراحل بعدی مسابقات برای نمایش این بازی‌ها نیز برنامه‌ریزی کنیم.

این تهیه‌کننده در ادامه تأکید کرد: اکران فیلم‌های روز دنیا نیز در این شرایط ایده مناسبی است. متأسفانه VODها بدون هیچ ملاحظه‌ای فیلم‌ها را برای خودشان برداشته و در پلتفرم‌ها نمایش می‌دهند که اجحافی در حق سینماها به حساب می‌آید. اگر این روند متوقف شود و فیلم‌های روز در سینماها اکران شوند می‌توان در این شرایط به این ایده هم امیدوار بود.

گفتنی است مسابقه برگشت فوتبال ایران و عراق امروز سه‌شنبه 25 خرداد ساعت 21 در برخی سینماهای کشور نمایش داده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز