در رادیو فرهنگ؛

معرفی آلبوم "بی محابا" در "نیستان"

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۳۷۹۵
معرفی آلبوم بی محابا در نیستان
در برنامه نیستان ۲۷ خردادماه بخش هایی چون گفتگو با استاد حیدر سلمانی از معروف ترین نوازندگان ساز نی انبان، معرفی البوم "بی محابا" با صدای محمد معتمدی و بداهه نوازی اموزشی استاد کیوان ساکت را بشنوید .

به گزارش برنا؛ مجله موسیقی رادیویی «نیستان» پنج شنبه ۲۷ خرادماه ۱۴۰۰ در بخش کارشناسی همراه با ‌ دکتر محمد علی مرآتی؛ مدرس دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران و دکتری موسیقی شناسی اقوام ، به موضوع موسیقی یونان باستان که یکی از خاستگاه های اساسی موسیقی در جهان است اختصاص دارد

ندا رادمهر در بخش آخرین اخبار و رویدادهای موسیقی، با استاد حیدر سلمانی از پیشکسوتان موسیقی نواحی و از معروف ترین نوازندگان ساز نی انبان گفت و گو می کند.

در بخش معرفی آثار موسیقی ، فرنوش تدین به معرفی آلبوم "بی محابا" اثری از محمد معتمدی و ابراهیم طهرانی پور  می‌پردازد.

آلبوم "بی محابا" اثری با صدای محمد معتمدی، با آهنگسازی ابراهیم طهرانی پور و تنظیم امیرحسین اسکندری و امیرفرهنگ اسکندری می باشد.

نوازندگان این آلبوم ابراهیم طهرانی پور، امیرحسین طهرانی پور، عبدالرضا رهنما،میثم مروستی، علی جعفری پویان، آتنا اشتیاقی، حسین رضایی‌نیا، امیرفرهنگ اسکندری، آزاد میرزاپور،زکریا یوسفی، علیرضا دریایی و امیرحسین اسکندریان می باشند.

آخرین بخش از مجله هنری "نیستان" نیز موسیقی از ایده تا اجرا با حضور استاد کیوان ساکت است که در این قسمت، بداهه نوازی در گوشه مخالف سه گاه و فرود به سه گاه بر اساس پیوند شعر و موسیقی آوازی را آموزش داده و اجرا می کنند.

برنامه «نیستان» ساعت ۲۲ به تهیه‎‌کنندگی وحید رستگاری و همراهی یلدا احتشامی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.

نظر شما