در رادیو فرهنگ؛

بررسی فلسفهِ تمایل کودکان به کتاب های تعاملی در «کتاب بان»

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۹:۲۴:۰۸
کد خبر: ۱۱۹۴۹۳۵
بررسی فلسفهِ تمایل کودکان به کتاب های تعاملی در «کتاب بان»
برنامه کتاب بان شنبه ۲۹ خرداد ماه با موضوع فلسفه تمایل کودکان به کتاب های تعاملی از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش برنا؛ در  برنامه «کتاب بان» این هفته «علی اکبر زین العابدین» به عنوان کارشناس مجری برنامه ‌  با «دکتر رضا محمدی چابکی »عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص  فلسفه تمایل کودکان به کتاب های تعاملی گفتگو می کند.

جامعه همگام با پیشرفت  تکنولوژی به  استفاده از تکنولوژیهای جدید توجه کرده و کودکان نیز از این امر

 مستثنا نبوده اند و به استفاده از تکنولوژیهای جدید مایلاند. با توجه به این همگانی شدن و ظرفیت بالای به وجود آمده باید محتوای مناسبی نیز در اختیار کاربران قرار گیرد. در این برنامه ، با اشاره به روشهای نوین خواندن، به بیان مزیتها و پیامدهای کتابهای تعاملی پرداخته و دلایل تمایل کودکان به این کتاب ها بیان می شود.

گفتنی است  با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه های تبلیغ کتابخوانی این  هفته«معصومه خجوی»از نوش آباد اصفهان به عنوان مروج  مطالعه کتاب درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می گوید.

برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی «فریده گودرزی» و با اجرای کارشناسی «علی اکبر زین العابدین» شنبه هرهفته ساعت۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز