از سرگیری پخش مجموعه مستند پرتره مسیحادم از شبکه یک

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۰:۵۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۹۶۱۱۳
از سرگیری پخش مجموعه مستند پرتره مسیحادم از شبکه یک
مجموعه مستند پرتره "مسیحادم" امروز از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش برنا، مجید فتاحی، تهیه کننده، مجموعه مستند مسیحادم گفت: در این  مجموعه که در 2 فصل ساخته شده است با حدود 50 پزشک کشورمان آشنا می شویم که هرکدام نقش تاثیرگذاری در بهبود سلامت روحی و جسمی جامعه داشته اند.

وی با بیان اینکه در این فصل روایتی از  کودکی، نوجوانی و ورود این نخبگان وطن به عرصه خدمت رسانی عاشقانه به کشورشان را بیان می کنیم و با اخلاق پزشکی، آثار و خدمات آنها آشنا می شویم.

تهیه کننده مجموعه مستند مسیحادم گفت: در برنامه امروز این مجموعه که امروز ساعت 15 : 13 دقیقه پخش می شود، با دکتر" محمد تقی یاسمی" ، روانپزشک و نایب رییس انجمن علمی روانپزشکی ایران آشنا می شویم.

فتاحی در معرفی دکتر یاسمی افزود: ایشان که متولد سال 1331 در شهرستان قوچان است ،استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و عضو فرهنگستان علوم پزشکی، دکتر یاسمی همچنین از سال 2008 تا 2015مسئول ارشد پیشگیری و درمان اختلالات روانی در ستاد مرکزی سازمان جهانی بهداشت در ژنو بوده است.

تهیه کننده برنامه مسیحادم گفت: در برنامه امروز بیشتر با این پزشک مسیحادم آشنا می شویم.

مجموعه "مسیحادم" به تهیه کنندگی  و کارگردانی مجید فتاحی کاری از گروه تامین برنامه شبکه یک سیماست که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 30 : 13 دقیقه و تکرار آن ساعت 1بامداد ازاین شبکه پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز