به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام؛

«ابر کَرم» به آسمان تلویزیون می آید

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۴:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۶۲۹۶
«ابر کَرم» به آسمان تلویزیون می آید
ویژه برنامه «ابر کَرم» به مناسبت میلاد خجسته هشتمین اختر تابناک ولایت، حضرت رضا (ع) به صورت زنده از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا؛  با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا (ع) و با توجه به ارادت غیرقابل وصف مسلمانان شبه قاره هند و پاکستان به آن حضرت، شبکه سحر با ویژه برنامه ای تحت عنوان « ابر کَرم» حال وهوای حرم رضوی را با مخاطبان اردوزبان خود به اشتراک می گذارد.

محور موضوعی این ویژه برنامه، اخلاق رضوی است که با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمد عباس نقوی از پاکستان، کرامات اخلاقی امام رضا (ع) تبیین خواهد شد.

گزارش های زنده از حال و هوای حرم و حضور زائران اردوزبان، پخش گوشه هایی از مراسم های ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) در دهه کرامت، غبار روبی، گلباران حرم، تعویض پرچم و ... ، نماهنگ و کلیپ صلوات خاصه حضرت رضا (ع) و مولودی خانی از بخش های دیگر این برنامه ترکیبی است.

ویژه برنامه «ابر کَرم» تولید مدیریت رسانه های صوتی، تصویری آستان قدس رضوی و تهیه کنندگی محمد حسین غفرانی با اجرای شمس الدین جعفری امشب 31 خرداد ساعت 18:50 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز