بازیگر سریال پایتخت خواننده یک فیلم سینمایی شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۱۵:۱۹:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۶۳۳۳
بازیگر سریال پایتخت خواننده یک فیلم سینمایی شد
آرزو ارزانش کارگردان فیلم سینمایی «آهنگ دونفره» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی که اولین تجربه کار سینمایی او محسوب می‌شود. او درباره وضعیت این فیلم گفت: فیلمبرداری این فیلم بهمن‌ماه سال گذشته به پایان رسید، درحال حاضر نیز تدوین آن تقریبا به اتمام رسیده و برای صداگذاری آماده می‌شود.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ احمد مهرانفر و فرزاد فرزین در فیلم چند قطعه اورجینال را خوانده‌اند که برای اولین بار از «آهنگ دونفره» شنیدنی می‌شوند. یکی از این قطعات را این دو نفر با همکاری یکدیگر خوانده‌اند. البته باید بگویم موسیقی متن فیلم توسط امیر توسلی ساخته می‌شود و فرزاد فرزین دو قطعه اورجینال خود را با همکاری گروهش و مشاوره امیر توسلی برای این فیلم به اتمام رسانده است.

باتوجه به شرایط موجود نمی‌دانم که چه زمانی فیلم به اکران برسد. چندین فیلم در نوبت اکران است، ما هم آهسته جلو می‌رویم تا ببینیم چه پیش می‌آید، البته باید گفت که تصمیم پخش فیلم با پخش‌کننده است. خیلی از فیلمسازها کارهای کمدی ساخته‌اند که سینماداران از آن‌ها استقبال می‌کنند، ولی اگر فیلم‌ها را به اکران برسانند، ضرر خواهند کرد.

احمد مهرانفر، فرزاد فرزین، هادی کاظمی، بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، علیرضا استادی، سهی بانو ذوالقدر،النا حیدری، و شیرین آقا کاشی علی برقی،حمیدرضا دشتی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

منبع: صبا

نظر شما
پرونده ویژه