«ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی» تجدید چاپ شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۶۴۵۴
«ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی» تجدید چاپ شد
کتاب «ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی» نوشته «ان ماری ون‌دن‌هارک» با ترجمه «عباس رضایی ثمرین» به چاپ دوم رسید.

به گزارش برنا، در کتاب ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی مصادیق واقعی متعدد از بحران‌های به وجود آمده یا بسط یافته در بستر رسانه‌های اجتماعی بررسی شده و یک برنامه عملیاتی شامل راهبردها و روش‌ها آزموده شده برای مدیریت ارتباطی این بحران‌ها ارائه می‌شود.

مخاطب این کتاب اهالی رسانه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی، فعالان رسانه‌های اجتماعی، مدیران، سیاستمداران، چهره‌های عمومی و همه کسانی هستند که با چالش مدیریت شهرت فردی یا سازمانی در فضای مجازی مواجهند. کتاب در ۱۰ فصل تدوین شده و در فصول مختلف به مصادیق واقعی از بحران‌های مختلف ارتباطی و روند مدیریت آنها اشاره شده است.

نویسنده این کتاب ان‌ماری‌ ون‌دن‌هارک، پژوهشگر روابط عمومی دیجیتال، ارتباطات بحران و امنیت سایبری است. او برای نگارش کتاب ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی با مدیران رسانه‌ای چندین سازمان‌ و شرکت بزرگ بین‌المللی درباره نحوه مدیریت بحران‌های ارتباطی به‌ویژه بحران‌هایی که در بستر شبکه‌های اجتماعی بسط یافته‌اند، به گفت‌وگو نشسته است.

جانسون‌اندجانسون، مک‌دونالد، فدرال‌اکسپرس، ناسا، بریتیش‌پترولیوم و شِل از جمله شرکت‌ها و سازمان هایی هستند که تجربه آنها در مدیریت ارتباطی بحران‌ به‌ویژه در رسانه‌های اجتماعی در این کتاب بحث و بررسی شده، تجاربی که بعضی از آنها توام با موفقیت بوده و برخی دیگر به شکست انجامیده است.

مترجم این کتاب هم عباس رضایی ثمرین روزنامه‌نگار است که سابقه سال ها فعالیت در رسانه‌های مکتوب، الکترونیکی و تصویری را در کارنامه دارد. رضایی ثمرین پیش از این هم کتاب چگونه با خبرنگاران مصاحبه کنیم اثر الن استیونس را به فارسی برگردانده بود که پاییز ۹۶ از سوی انتشارات ثانیه منتشر و پس از آن چند بار تجدید چاپ شده است. چاپ دوم کتاب ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی  در ۱۵۶ صفحه توسط انتشارات ثانیه روانه کتاب‌فروشی‌ها شده است.

نظر شما