در رادیوفرهنگ؛

از معمای کاخ دادگستری تا ضرورت حفظ آرامش به هنگام ابتلا به کرونا در «سرزمین من»

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۰۱:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۷۳۵۳
از معمای کاخ دادگستری تا ضرورت حفظ آرامش به هنگام ابتلا به کرونا در «سرزمین من»
رادیو فرهنگ پنجشنبه ۳ تیر ۱۴۰۰ در ‌برنامه «سرزمین من » به بررسی موضوعات امروز و دیروز و مناسبت های تاریخی از هفته قوه قضاییه تا مراقبت های کرونایی می‌پردازد.

به گزارش برنا؛ با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا و همه گیری این بیماری مهلک، ضرورت حفظ آرامش به هنگام بیماری کرونا بیش از پیش احساس می‌شود که در برنامه« سرزمین من» به چگونگی حفظ آرامش و مراقبت های بیمار کرونایی اشاره می‌شود.

هفتم تیر ۱۳۶۰ سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از اعضای حزب جمهوری، روزی که در تاریخ ایران ماندگارایران اسلامی‌به پاس معمار اصلی قانون اساسی و اولین رئیس قوه قضاییه پس از پیروزی انقلاب اسلامی‌به نام روز قوه قضاییه ثبت شد و بر همین اساس هفته قوه قضائیه و بررسی عملکرد آن و معمای کاخ دادگستری نیز موضوع مورد بحث بخش کارشناسی « سرزمین من» است.

همچنین در بخش نگاهی به تاریخ، در سالروز تحصن روحانیون و طلاب و اصناف که بالغ بر پانصد نفر می‌شدند در اعتراض به انحراف نهضت به جریان غیردینی، در حرم حضرت عبدالعظیم در حمایت از شیخ فضل الله نوری و خلاف شرع دانستن حکومت مشروطه  و تقاضای جدّی از شاه که مشروطه، مشروعه شودابعاد مختلف این واقعه بررسی می‌شود

برنامه سرزمین من کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که به تهیه کنندگی امیررضا راز ساعت ۱۲:۴۵ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می‌شود.

نظر شما