در شبکه سحر؛

صفا آقاجانی بازیگر سینما و تلویزیون به «شما و سحر» می آید

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۶:۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۱۹۷۴۱۰
صفا آقاجانی بازیگر سینما و تلویزیون به «شما و سحر» می آید
صفا آقاجانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، امروز در برنامه «شما و سحر» از کانال آذری شبکه سحر حضور می یابد.

به گزارش برنا؛  صفیه آقاجانی با نام هنری «صفا» زاده 1335 در شهر ارومیه است و به دلیل حرفه و شغل پدر مجبور به ترک شهرش و اقامت در تهران و تبریز و هم اکنون اقامت دائم در تهران شد.

وی فعالیت جدی در زمینه کارهای هنری و بازیگری را از سال 1364 شروع کرد. نخستین کار سینمایی او با فیلم «تمام وسوسه های زمین» با کارگردانی حمید سمندریان کلید خورد. فیلم های دیگری همچون: دو عروس، میگرن، به همین سادگی و آب نبات چوبی و حضور در مجموعه های تلویزیونی مثل: آیینه، باغ گیلاس، طلسم شدگان، ستایش، پیله های پرواز، تا ثریا، قهر و آشتی، پرستاران، دردسرهای عظیم، روزهای بی قراری و ملکاوان عرصه ای برای بازی های ماندگار صفا آقاجانی شدند.

همچنین آقاجانی با ایفای نقش در دو سریال «ستایش» و «پرستاران» که در حال پخش از کانال آذری شبکه سحر است از خاطرات خوب ساخت این دو مجموعه با مخاطبان و بینندگان کانال آذری در جمهوری آذربایجان سخن می گوید.

رامتین امن گستر مجری «شما و سحر» پس از این بخش به سراغ پاسخ به سوالات و درخواست های مخاطبان رفته و پس از آن با معرفی تازه های کانال آذری و شبکه سحر این برنامه 45 دقیقه ای را به پایان می رساند.

«شما و سحر» چهارشنبه 2 تیر ساعت 18:00 به وقت تهران با تهیه کنندگی معصومه ظهیر از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز