در برنامه «مسیحادم»؛

آشنایی با پزشکی که در فهرست ۱۰۰ دانشمند برتر جهان قرار دارد

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۱۱:۲۵:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۷۶۴۵
آشنایی با پزشکی که در فهرست ۱۰۰ دانشمند برتر جهان قرار دارد
برنامه مسیحادم امروز با محوریت معرفی دکتر باقر اردشیر لاریجانی، متخصص بیماریهای داخلی و فوق تخصص بیماریهای غدد درون ریز استپخش می شود.

به گزارش برنا، مجید فتاحی تهیه کننده  مجموعه برنامه "مسیحادم گفت: در چهارمین قسمت از این مجموعه که ساعت  15 : 13 دقیقه پخش می شود، با یکی از مفاخر ایران و جهان که در عرصه پزشکی  در ایران و جهان تاثیر گذار است، آشنا می شویم.

فتاحی گفت: در "مسیحادم" امروز دکتر لاریجانی که بعنوان چهره ماندگار کشور در حوزه علوم پزشکی معرفی شده است، درباره زندگی و فعالیت ها و البته عشق به ایران و ایرانی می گوید.

گفتنی است دکتر لاریجانی متولد اردیبهشت 1340 در قم است و از سال ۲۰۱۱ تاکنون توسط پایگاه اطلاعات علمی Essential Sciences Indicators، در فهرست یک‌درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته  و چندین مدال و نشان افتخار بین‌المللی دریافت کرده‌است. ایشان همچنین در خرداد ۱۳۹۹ با رای کمیته علمی انجمن متخصصان بالینی غدد درون ریز آمریکا (AACE)،  برنده جایزه سالانه «پزشک بالینی بین‌المللی» این انجمن شد.

مجید فتاحی از بینندگان شبکه یک دعوت کرد برای آشنایی با یکی دیگر از مفاخر علمی کشورمان بیننده برنامه مسیحادم امروز پنجشنبه باشند.

برنامه مسیحادم کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی مجید فتاحی هر روز بجز جمعه ها حدود ساعت 15 : 13 دقیقه از این شبکه پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز