افتتاح نمایشگاه انفرداى نقاشی‌هاى صبا صالحى

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۷۷۳۴
افتتاح نمایشگاه انفرداى نقاشی‌هاى صبا صالحى
صبا صالحی مجموعه نقاشی‌های خود با نام "سرندیپیتی" را با کیوریتوری منا مهری نمایش می‌دهد.

به گزارش برنا، نمایشگاه نقاشی‌های صبا صالحی با عنوان "سرندیپیتی" در خیریه مهر پیشگان کوبه افتتاح می‌شود.

صالحى در این باره گفت: شاید بیشتر از همه نقاشی‌هایم با این مجموعه ارتباط برقرار کردم، من در دنیاى آنها بیشتر از همیشه قدم زدم، به فکر رفتم، خندیدم، گریه کردم و به شگفتى رسیدم.

وی درباره ارتباط این نمایشگاه با انیمیشنی قدیمی اظهار کرد سرندیپیتى معنای مستقلی دارد که زیربنای ساخت همان انیمیشن با یک موجود افسانه‌ای صورتی است. معنای آن کشف حقیقت و یا پاسخی شگفت‌انگیز در جایی که انتظار کشف را نداری، است. در واقع بزرگترین پاسخ‌های بشر اغلب از طریق سرندیپیتى اتفاق افتاده‌اند. و از مهمترین سرندیپیتی‌ها می‌توان پنسلین و جاذبه رو نام برد.

صالحی افزود: نقاشى‌های من هم به روش سرندپیتى کشف شده‌اند و هم بعد از آن خودشان دوباره درجایی که انتظار نداشتم، من را به پاسخ سوال‌هایم رساندند و یک تعامل شگفت انگیز را برای من رقم زدند.

صبا صالحی از سال ٩٢ پنج نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی برگزار کرده است. شکست حقیقت، پارانرمال فربیا، جنگ هراسى از عناوین نمایشگاه‌های پیشین او است.

نمایشگاه نقاشی سرندیپیتى جمعه ٤ تیر ماه در خیریه مهر پیشگان کوبه افتتاح می‌شود و آثار تا ۱۸ تیرماه در معرض دید علاقمندان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز