پس از مرگ دلخراش کودک دو ساله؛

جمع‌آوری ۲۵۰ تمساح از دیزنی

۱۴۰۰/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۷۷۴۴
جمع‌آوری ۲۵۰ تمساح از دیزنی
پس از حادثه دلخراش کشته شدن «لین توماس گریوز» 2 ساله توسط یک تمساح در ژوئن ۲۰۱۶، اقداماتی برای پاکسازی محیط تفریحی دیزنی از تمساح های خطرآفرین صورت گرفت و ۲۵۰ تمساح از این محوطه پاکسازی شدند.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، ۲۵۰ تمساح خطر آفرین از زمان مرگ پسر دو ساله در حمله این خزندگان از دیزنی جمع آوری شدند.

مقامات حیات وحش طی ۵ سال از زمان کشته شدن یک پسر ۲ ساله توسط یک تمساح در هتل بزرگ گراند فلوریدین و آبگرم، ۲۵۰ تمساح را از املاک دیزنی خارج کرده اند.

به گفته اورلاندو سنتینل، این شرکت با نیروهایی متخصص به دام اندازی تمساح ها را استخدام کرده و از طریق کمیسیون حفاظت از حیات وحش فلوریدا برای پاکسازی تمساح ها  از آن منطقه اقدام کرده است.

تامی ساپ، سخنگوی آژانس حیات وحش گفت: بیشتر تمساح های مزاحم گرفته شده از املاک دیزنی به خاطر گوشت و پوستشان کشته و فروخته می شوند.

وی گفت، برخی نیز به مزارع تمساح، نمایشگاه های حیوانات و باغ وحش ها منتقل می شوند. او گفت تمساح هایی که کمتر از ۴ فوت (۱.۲ متر) هستند برای نگهداری به مکانی دیگر منتقل می شوند.

متخصصان گرفتن این گونه حیوانات به ازای گرفتن هر تمساح ۳۰ دلار به علاوه درآمد حاصل از فروش چرم و گوشت آنها دریافت می کنند.

منبع: فارس

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز