حضور امیر آقایی به زودی در نسخه ایرانی مثابه سریال خارجی «دکستر»/شباهت زیاد با سریال آمریکایی/احتمال پلس شدن هادی حجازی فر قطعی نیست!

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۸۶۱۸
حضور امیر آقایی به زودی در نسخه ایرانی مثابه سریال خارجی «دکستر»/شباهت زیاد با سریال آمریکایی/احتمال پلس شدن هادی حجازی فر قطعی نیست!
امیرحسین ترابی کارگردان سینما قرار است سریالی مشابه «دکستر» آمریکایی بسازد که نقش اصلی آن را امیر آقایی بازی کند و سریال به‌طور اختصاصی برای یکی از پلتفرم‌ها ( غیر از فیلیمو و نماوا ) ساخته خواهد شد.

به گزارش برنا؛ پیگیران فیلم و سریال‌ها، دکستر را دیده‌اند یا دست‌کم می‌دانند داستان آن درباره چیست. در ادامه نقبی به این سریال محبوب آمریکایی می‌زنیم که قرار است نسخه ایرانی آن توسط امیرحسین ترابی ساخته شود. بازیگر نقش اصلی امیر آقایی است و سریال به‌طور اختصاصی برای یکی از پلتفرم‌ها ( غیر از فیلیمو و نماوا ) ساخته خواهد شد.

داستان چیست؟

سریالی که قرار است امیرحسین ترابی کارگردانی کند درباره یک سلسه قتل زنجیره‌ای است که یک پلیس مامور پیگیری آنها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. کمی که قصه پیش می‌رود مشخص می‌شود که خود او، قاتل زنجیره‌ای است.

با خواندن خلاصه قصه پی برده‌اید که داستان سریال امیرحسین ترابی، شبیه سریال دکستر است. این سریال توسط شبکه شو تایم آمریکا ساخته شد و در فاصله سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ در قالب هشت فصل از این شبکه پخش شده است.

مایکل سی‌هال در سریال «دکستر» به‌خاطر بازی درخشان و خویشتندارانه توانست تحسین منتقدان و مخاطبان را به‌دست بیاورد. حالا امیر آقایی مترصد است تا موفقیتی مشابه را برای خود رقم بزند. او سال پیش در نقش نیما بحری سریال آقازاده نام خود را سر زبان‌ها انداخت و تبدیل به یکی از برگ برنده‌های این سریال شد.

سازندگان سریال تصمیم دارند نقش پلیس را به هادی حجازی‌فر بسپارند. البته او این روزها مشغول بازی و کارگردانی سریال عاشورا است و احتمال دارد این پیشنهاد را قبول نکند. هانیه توسلی هم قرار است نقش زن کاراکتر امیر آقایی را بازی کند.

سازندگان اگر بتوانند دکستر را به‌خوبی ایرانیزه کنند، سریالشان پرمخاطب خواهد شد. این اتفاقی است که برای نسخه کپی سریال‌های موفقی مثل برکینگ بد در کشورهای دیگر رقم خورده. امیرحسین ترابی عجالتاً با در اختیار داشتن امیر آقایی و هانیه توسلی ابزار ساخت یک سریال خوب را دارد. به شرط اینکه تجربه ناموفق کارگردانی فیلم سینمایی هزارتو را فراموش کند. آن فیلم به دلیل تقلید بیش از حد از سبک آثار اصغر فرهادی تبدیل به اثری شکست خورده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز