در رادیوفرهنگ؛

حضور نوازنده ساز تار در «نیستان»

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۹۸۶۴۳
حضور نوازنده ساز تار در «نیستان»
مجله رادیویی موسیقی «نیستان» امشب میزبان «عماد حنیفه» نوازنده و سازنده بنام تار است تا وی درباره فعالیت های هنری خود بگوید.

به گزارش برنا؛ برنامه نیستان که  در بخش های مختلف به مسائل حوزه موسیقی اشاره دارد امشب یکشنبه ۶ تیرماه شنوندگان را در بخش گفتگو با رضا مهدوی کارشناس ارشد موسیقی رسانه به عنوان کارشناس مجری برنامه همراه می کند تا  با « عماد حنیفه»نوازنده تار و آهنگساز در خصوص فعالیت های هنری وی گفت و گو کند.

همچنین در اطلاع رسانی از تازه ترین رویدادها و اخبار موسیقی ندارادمهر به برگزیدگان چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان  که آبان ماه سال گذشته با دبیری هومان اسعدی با حمایت دفتر موسیقیِ معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط انجمن موسیقی ایران برگزار شدپرداخته و با توجه به اینکه جشنواره ملی موسیقی جوان یکی از رویدادهای برتر فرهنگی و هنری کشور و فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های هنرمندان و جوانان است در این زمینه با علیرضا بهرام پور برگزیده  بخش نی انبان این جشنواره از استان بوشهر گفتگو می کند.

فرنوش تدین نیز در معرفی تازه ترین آلبوم های موسیقی  در این برنامه به سراغ آلبوم‌« دودوک در طی سالها» اثری از ژیوان گاسپاریان رفته است این اثر شامل ۸ قطعه در سبک سنتی ارمنی است در این آلبوم ژیوان گاسپاریان فضایی احساسی و غم آلود ایجاد کرده است و نوازندگی دودوک ژیوان گاسپاریان به شکل مبهوت کننده ای چشم سخت ترین آدم ها را هم خیس میکند.

بخش دیگر برنامه نیستان« موسیقی از ایده تا اجرا» است که استاد کیوان ساکت  در این بخش در خصوص بداهه در دستگاه چهارگاه توضیح می دهد.

برنامه «نیستان» ساعت ۲۲ به تهیه‎‌کنندگی وحید رستگاری و همراهی یلدا احتشامی از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز پخش می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز