در گروه اجتماعی شبکه ۵ سیما تولید می شود؛

در «شهر امن» با آسایش زندگی می کنیم؟

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۰۸:۳۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۸۶۶۵
در «شهر امن» با آسایش زندگی می کنیم؟
برنامه «شهر امن» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی و با اجرای صدیقه مرادی از گروه اجتماعی شبکه 5 سیما روی آنتن می رود.

به گزارش برنا؛  برنامه «شهر امن» با محوریت ارتقا فرهنگ ترافیک و با سرفصل های آموزشی در خصوص هنجار ها و ناهنجاری های تردد در کلان شهر ها به خصوص پایتخت روز های یک شنبه و سه شنبه حوالی ساعت 6:45 دقیقه صبح روی آنتن شبکه 5 می رود.

index

مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی از آغاز فصل سوم این برنامه خبر داد و افزود؛

برنامه «شهر امن» با محوریت فرهنگ ترافیک سعی بر نمایش زشتی ها و زیبایی های تردد و رانندگی وسایل نقلیه مختلف در سطح شهر دارد و با هدف کاهش تصادفات و تخلفات در حوزه ترافیک بر آن است که ضمن آگاهی بخشی و اطلاع رسانی از اتفاقات و حوادث ترافیکی نکات موثر و مفیدتر در حوزه تردد برای کاربران مختلف ترافیکی اعم از عابر پیاده، موتور سوار، راکب دورچرخه، رانندگان و ...... را یادآوری سازد.

index

احمدی ادامه داد: در این برنامه سعی کردیم با حضور چهره های محبوب سینما و تلویزیون و چهره های معروف ورزشی، روانشناسان، جامعه شناسان، مخاطبان برنامه را به رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و مراقبت از انواع حوادث در تردد دعوت کنیم.

برنامه «شهر امن» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی و اجرای صدیقه مرادی در گروه اجتماعی شبکه 5 سیما تهیه و تولید می شود.

index

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز