روایتی متفاوت از فیلم «در آن سوی در»

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۲:۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۱۹۸۸۶۲
روایتی متفاوت از فیلم «در آن سوی در»
مراحل تولید «در آن سوی در» به کارگردانی و نویسندگی رسول حسینی به پایان رسید. این نخستین تجربه این کارگردان جوان است که اکنون مراحل پس تولید را می‌گذراند.

به گزارش برنا؛ فیلم «در آن سوی در» برگرفته از کتاب «نامه به کودکی که هرگز زاده نشد» اثر اوریانا فالاچی و تحت تاثیر آهنگ فلیچیتا است. فیلمی کوتاه که در آن بخشی از زندگی شیدا و فرهاد به تصویر کشیده و در آن به موضوعاتی پرداخته می‌شود که بسیاری از زوج ها با آن دست به گریبان هستند.

رسول حسینی در این اثر تلاش دارد کشمکش میان زن داستان با خود، همسرش، من‌هایش و جنین درونش را روایت کند. این اثرآماده شده است تا در جشنواره‌های داخل و خارج از کشور به نمایش در آید.

دستیار کارگردانی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری بسیاری از فیلم‌های کوتاه و نیمه بلند در کارنامه هنری این کارگردان جوان و خوش ذوق به چشم می‌خورد. او از حاصل تجربه چندین سال فعالیت خود در این اثر بهره برده است.

لیلا رسولی و رضا بطحایی در این فیلم کوتاه ایفای نقش می‌کنند. همچنین سایر عوامل این اثر مانی ثابت ایمان به عنوان مشاور پروژه، حمید نیک فرجام دستیارکارگردان و برنامه ریز، ناهید نوروزی منشی صحنه، علیرضا صالحی نژاد فیلمبردار و فرشاد مرادیان و مهدی بیگی به عنوان دستیار فیلمبردار، حبیب محمدی و آرش گودرزی صدابرداران، رسول حسینی تدوین، صداگذاری و تهیه کننده و نوید بیک زاده عکاس هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز