تبریک باشگاه شنوندگان رادیو بنگلا به مناسبت منتخب شدن رئیس جمهور شدن آیت الله رییسی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۶:۲۹:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۹۰۰۶
بزرگترین باشگاه شنوندگان رادیو بنگلا در شهر سیلهت بنگلادش ، انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران را به ایشان و همه مردم ایران تبریک گفتند.

به گزارش برنا، بزرگترین باشگاه شنوندگان رادیو بنگلا در شهر سیلهت بنگلادش ، انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران را به ایشان و همه مردم ایران تبریک گفتند. این بزرگترین باشگاه شنوندگان رادیو بنگلای معاونت برون مرزی در بنگلادش است. باشگاه هواداران رادیو بنگلا در اغلب شهرهای بنگلادش تاسیس شده و دوستداران جمهوری اسلامی ایران از طریق امواج رادیویی همه روزه شنونده و همراه این رادیو در این کشور هستند.

رادیو بنگلا با قدمت نزدیک به چهل سال فعالیت در مناطق تحت پوشش خود در بنگلادش و سایر نقاط جهان به رادیو تهران شهرت دارد .رادیو بنگلای برون مرزی با توجه به مشترکات فرهنگی، تاریخی فراوان میان ایران و بنگلادش وگستردگی این منطقه با جمعیت زیاد مسلمان و علاقمند به جمهوری اسلامی ایران، همواره به دنبال پوشش حداکثری اخبار و رویدادهای شبه‌قاره برای مخاطبان خود بوده و سعی دارد با استفاده از فضاهای جدید رسانه ای مخاطبان و شنوندگان زیادی را جذب و همراه خود نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز