در کانال کردی شبکه سحر؛

بازیگر «ورود آقایان ممنوع» امشب به «ما و شما» می آید

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۳:۴۹
کد خبر: ۱۱۹۹۰۱۳
بازیگر «ورود آقایان ممنوع» امشب به «ما و شما» می آید
«زهره حمیدی» هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون امشب مهمان برنامه «ما و شما» در کانال کردی شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش برنا، «زهره حمیدی» هنرپیشه نام آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان این برنامه خواهد بود و در خصوص فعالیت هنری اش با مخاطبان گفت و گو خواهد کرد.

قوامی در این خصوص افزود: کارنامه فعالیت هنری بازیگرمهمان، نقش های تاثیرگذار وی و پخش بخش هایی از فیلم های معروفی که وی در آن ایفای نقش کرده است از آیتم های این برنامه خواهد بود. 

«زهره حمیدی» متولد 8 اردیبهشت 1336 در شهر اراک است. آغاز بازی وی در سینما از سال 1371 با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت بوده است.

فیلم های«ورود آقایان ممنوع»، « در شب عروسی»، «دیو و دلبر»،« خوش خیال»، « بازی های پنهان»، « عشق گمشده»، « عروسی مهتاب» و ... از جمله فیلم هایی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

«راه و بیراه»، « دردسر والدین»، « تولدی دیگر»، « مثل یک کابوس»، « مهمانی از بهشت» و ... نیز از سریال های تلویزیونی با بازی اوست. 

  پخش سرودها و موسیقی کردی و نیز کلیپ های درخواستی از خوانندگان، تصاویری از پشت صحنه قسمت های قبل برنامه، پخش گزارش هایی از نظرات مردم در خصوص سریال های پخش شده و ... از بخش های دیگر این برنامه است که قوامی در آخر به آن اشاره کرد.

«ما و شما» به تهیه کنندگی مصطفی قوامی، دستیار تهیه محمد محمدی و مرتضی مرآد و با اجرای آزاد ابراهیمی، 6تیرماه ساعت 23 به وقت تهران به مدت 50 دقیقه از آنتن کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز