فیلم کوتاه «کپسول» آماده نمایش شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹۰۵۲
فیلم کوتاه «کپسول» آماده نمایش شد
کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه داستانی «کپسول» از آماده شدن این اثر برای نمایش خبر داد.

به گزارش روی خط رسانه برنا؛ امیر پذیرفته با اشاره به جزئیات این اثر، گفت: فیلم کوتاه کپسول که مدیریت فیلمبرداری آن را داوود محمدی به عهده داشت، به روایت تلاش و تکاپوی پسربچه ای برای تحقق رویای کودکی اش می پردازد.

وی افزود: این فیلم کوتاه در روستاهای داوران و دره جوز از توابع رفسنجان استان کرمان ساخته شده است.

نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه کپسول علی غیاثی را برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، مهیار صیفوری  را دستیار کارگردان، شیدا گرجی  را تدوین، احمدرضا فداکار را مدیر تولید، سعید طباطبایی را جانشین تولید، سلمان  مدیر صدابرداری، سمانه اسکندری منشی صحنه، هانی گلشاهی  را گریم، الهام خدابنده لو  را طراح صحنه و لباس، حسین قورچیان  را طراحی و ترکیب صدا ، پویان آقابابایی را اصلاح رنگ و نور، سیمین محیط  را عکاس، آیه فیلی را طراح پوستر، بهناز شریفی  را مدیر رسانه ای و روابط عمومی و میدیا کیاست را پخش بین الملل را از عوامل اصلی این فیلم برشمرد.

پذیرفته ادامه داد: این فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر رفسنجان تولید و آماده نمایش شده است.

از جمله فعالیت‌های تئاتری امیر پذیرفته، می‌توان به بازیگری و کارگردانی نمایش‌های یخ‌دربهشت در چله تابستان، تکرار و گاومیش اشاره کرد. 

امیر پذیرفته فعالیت سینمایی خود را با مستند زیستن مرغ مقلد به‌عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد و با نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مستند دلندروا و فیلم کوتاه داستانی کپسول ادامه داد. بازی در سریال افسانه هزارپایان نیز اولین حضور وی در حوزه‌ی تلویزیون است.

از جمله دستاوردهای وی در جشنواره‌ها منتخب شدن در چهاردهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت، شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان (سروناز) برای مستند دلندروا  است.

168914629 (1)

منبع: ایرنا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز