در شبکه هیسپان تی وی؛

سفر به گزن چال مازندران با «ایرانگرد»

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۹۵۰۳
سفر به گزن چال مازندران با «ایرانگرد»
مستند «ایرانگرد» در شبکه هیسپان تی وی، در این قسمت مخاطبان اسپانیایی‌زبان خود را با زیبایی های استان مازندران و منطقه گزن چال آشنا می کند.

به گزارش برنا؛ مجموعه مستند «ایرانگرد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی جواد قارایی که در هر قسمت با نگاهی متفاوت به معرفی طبیعت، تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف ایرانی می پردازد، در این قسمت به منطقه گزن چال در استان مازندران سفر کرده است.

گزن چال در ارتفاعات استان مازندران واقع شده و از طبیعتی بکر و آب‌وهوایی مطبوع در ایام گرم سال برخوردار است. در این منطقه، افرادی زندگی می کنند که برای رهایی از دغدغه ها و مشغله های شهرنشینی، به طبیعت پناه آورده‌اند.

دریاچه گزن چال نیز در این منطقه واقع شده که از زیباترین جاذبه های طبیعی استان مازندران به شمار می رود و همه ساله در فصول بهار و تابستان، از گردشگرانی از استان های مختلف میزبانی می کند.

مستند « ایرانگرد»  به تهیه‌کنندگی جواد قارایی و محصول شبکه یک سیما، با زبانگردانی اسپانیایی، روز چهارشنبه 26 خردادماه ساعت 04:00بامداد به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 11:00 و 20:00  و روز پنجشنبه ساعت 13:00 برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

نظر شما