دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو تصریح کرد؛

نقش بی بدیل آیسسکو در تقویت دوستی و برادری در کشورهای اسلامی

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۹۹۹۸۰
نقش بی بدیل آیسسکو در تقویت دوستی و برادری در کشورهای اسلامی
دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در ایران، آیسسکو را سازمانی آموزشی، علمی و فرهنگی می داند که نقش مهمی در تقویت دوستی بین کشورهای اسلامی دارد.

به گزارش برنا، میترا تیموری دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در ایران طی گفت وگویی گفت:  ایران در قالب کمیسیون ملی آیسسکو فعالیت دارد و به نوعی این کمیسیون یکی از دفاتر منطقه‌ای سازمان آیسسکو در تهران است.

تیموری افزود، کمیسیون ملی آیسسکو در ایران هر سال برنامه‌های خوبی در حوزه‌های آموزشی، علمی و فرهنگی با همکاری سازمان آیسسکو و برخی سازمان‌ها در داخل ایران برگزار می‌کند.

دبیرکل کمیسیون ملی آیسسکو در ایران اظهار کرد، وبینار بین‌المللی آموزشی آیسسکو، برنامه‌ای خوب در سطح جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران پیشگام این برنامه منحصر به‌فرد بوده است.   

تیموری با بیان اینکه کمیسیون ملی آیسسکو در ایران در قالب کمیته‌های مختلف برنامه‌های متنوع علمی برگزار می‌کند گفت، کشورهای مختلف اسلامی در وبینار بین‌المللی آموزشی آیسسکو شرکت کردند و از آن بهره‌مند شدند.

وبینار بین‌المللی آموزشی آیسسکو به مدت دو روز دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 تیر ماه (28 و 29 ژوئن 2021) از سوی کمیسیون ملی آیسسکو در ایران برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز