نوبت اول مجمع عمومی کانون آهنگسازان به نصاب لازم نرسید

۱۴۰۰/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۰۰۱۵
نوبت اول مجمع عمومی کانون آهنگسازان به نصاب لازم نرسید
نوبت اول مجمع عمومی کانون آهنگسازان جهت انتخابات هیئت مدیره این کانون به نصاب لازم نرسید و انتخابات در نوبت دوم( 27 تیرماه) برگزار می گردد.

به گزارش برنا؛ نوبت اول مجمع عمومی کانون آهنگسازان جهت انتخابات هیئت مدیره این کانون به نصاب لازم  نرسید و انتخابات در نوبت دوم( 27 تیرماه) برگزار می گردد.

به گزارش سایت خانه موسیقی، تعداد اعضای کانون آهنگسازان برای تشکیل نوبت اول مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این کانون که قرار بود امروز(8 تیرماه) برگزار شود، به حد نصاب لازم نرسید و نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره این کانون یکشنبه، 27 تیرماه برگزار می شود.

طبق ماده 3 آیین نامه انتخابات مجمع عمومی خانه موسیقی و کانون های تخصصی،  «تمامی اعضای کانون های تخصصی برای شرکت در مجمع عمومی کانون متبوع خود دعوت می‌شوند. مجمع عمومی در نوبت اول با شرکت نصف به علاوه یک اعضا و در نوبت دوم با حضور هر تعداد از اعضاء رسمیت پیدا می کند.

چنانچه مجمع عمومی در نوبت اول به حدنصاب نرسد، هیات مدیره در همان جلسه موعد برگزاری نوبت دوم را از 15 الی 30 روز بعد تعیین می‌نمایند.»

اشخاصی که فاقد کارت عضویت معتبر باشند، تحت هیچ عنوان حق نامزدی و یا شرکت در انتخابات و حضور در مجمع عمومی را ندارند. اعضای خانه موسیقی می توانند با مطالعه دقیق آئین نامه انتخابات و همچنین جدول تاریخ برگزاری انتخابات کانون های ده گانه و نیز جدول مربوط به مهلت اعلام کاندیداتوری در خانه موسیقی در انتخابات این دوره شرکت نمایند.

لازم به توضیح است، نوبت دوم مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره کانون آهنگسازان روز یکشنبه 27 تیرماه از ساعت 10 الی 14 در فضای باز تالار وحدت  واقع در خیابان حافظ خیابان استاد شهریار برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز