در رادیو فرهنگ؛

بررسی نگاه اسلام به ارزش خدمت به مردم در «قلب فرهنگی»

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۰۴۷۵
بررسی نگاه اسلام  به ارزش خدمت به مردم در «قلب فرهنگی»
برنامه قلب فرهنگی این جمعه ۱۱تیرماه به بیان منزلت خدمت به مردم از منظر آیات الهی و کلام رسول الله ( ص) و امام علی علیه السلام اختصاص دارد.

به گزارش برنا؛ «حجت‌الاسلام ده دست»  به عنوان کارشناس مذهبی در برنامه «قلب فرهنگی» جمعه این هفته به بیان ارزش و منزلت "خدمت به مردم" از منظر قرآن و روایات اشاره دارد .

خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، ارزش و ثواب فراوانی دارد به طوری که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است و پاداش  آن حتی بیش از طواف خانه خدا عنوان  شده است  بر همین اساس در این برنامه جایگاه و منزلت خدمت به مردم از نگاه اسلامی بیان می شود.

همچنین در این برنامه حجت الاسلام « محمودی » کارشناس مهدویت  درباره بینش عمیق نسبت به حق تعالی و ویژگی های یاران امام زمان (عج)  مطالبی را تقدیم شنوندگان می کند .

در بخش ائمه جمعه نیز حجت الاسلام لواسانی فعالیت های ستاد نماز جمعه لواسان و  حجت الاسالام سیدمیثم موسوی از فعالیت های این ستاد در ایذه استان خوزستان مطالبی بیان می کنند.

مجله ی رادیویی « قلب فرهنگی» ویژه نماز جمعه که به صورت زنده هر جمعه پخش می شود کاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است که ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی محمدرضا حاج حیدری از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز