جدول های نهایی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۰۹۶۵
جدول های نهایی جشنواره تئاتر دانشگاهی منتشر شد
جداول نهایی و زمان بندی اجرای آثار در دو بخش صحنه ای و تجربه های اجرای بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر و اعلام شد.

به گزارش برنا، اجراهای بخش صحنه‌ای و تجربه‌های اجرا در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی از امروز جمعه ۱۱تیر آغاز می شود.

این اجراها که تا شنبه ۱۹تیر ادامه خواهد داشت، در تالار مولوی (سالن اصلی‌ و سالن‌ کوچک)، تماشاخانه‌ ایرانشهر (سالن‌ استاد‌ سمندریان)، خانه‌ هنرمندان‌ ایران (سالن‌ استاد‌ انتظامی)، عمارت نوفل‌ لوشاتو و عمارت روبرو و همچنین محوطه های عمومی میزبان علاقه مندان به هنرهای نمایشی است.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در بخش‌های صحنه، مناطق، تجربه‌های اجرا، پژوهش(جایزه دکتر فرهاد ناظرزاده کرمانی)، نمایشنامه‌نویسی(جایزه اکبر رادی)، ترجمه( جایزه دکتر محمدرضا خاکی)، بین‌الملل، اساتید، جشنواره جشنواره‌ها ، رادیو تئاتر، ماکت صحنه، عکس، پوستر، کارگاه‌ها و درس گفتارها در حال برگزاری است.

علاقه مندان به تماشای آثار این رویداد جهت رزرو و تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال به نشانی www.tiwall.com  مراجعه کنند.

جدول تئاتر دانشگاهی

جدول تئاتر دانشگاهی 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز