از رادیو فرهنگ پخش می شود؛

ترویج خواندن و تطور افسانه ها با « کتاب بان»

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۶:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۱۱۶۲
ترویج خواندن و تطور افسانه ها  با « کتاب بان»
برنامه کتاب بان شنبه ۱۲ تیرماه با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی ، ترویج خواندن و تطور افسانه ها بررسی می شود.

به گزارش برنا؛ در  برنامه کتاب بان این هفته   «علی اکبر زین العابدین» به عنوان کارشناس مجری برنامه ‌با «دکتر مریم جلالی » عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در خصوص  ترویج خواندن و تطور افسانه ها گفتگو می کند.

خواندن قصه‌ها و داستان‌ها و افسانه های ایرانی برای کودکان، فرزندان ما را با فرهنگ و تاریخ، با زندگی و رفتار ایرانیان، با خوی و عادات آنها آشنا و آنها را تشویق به خواندن می‌کند که در این برنامه  با توجه به تغییر شکل خانواده از گسترده به هسته‌ای شیوه چگونگی تشویق و ترویج کتابخوانی بیان می شود.

گفتنی است  با توجه به رسالت این برنامه در معرفی چهره های مروج کتابخوانی به عنوان الگو برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه و آشنایی شنوندگان با شیوه های تبلیغ کتابخوانی این  هفته«شادی بسارندی»از باشگاه برگزیده «الوتی تی »در جام باشگاه ها از رشتب به عنوان مروج  مطالعه کتاب درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می گوید.

برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی «فریده گودرزی» و با اجرای کارشناسی «علی اکبر زین العابدین» شنبه هرهفته ساعت۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه به همت گروه کتاب رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز