آموزش و پرورش در دوران کرونایی و مسایل مربوط به آن در یک نگاه

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۴:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۱۲۹۵
آموزش و پرورش در دوران کرونایی و مسایل مربوط به آن در یک نگاه
حسن نهضت تهیه کننده برنامه نگاه یک از اختصاص برنامه این هفته به مسایل مربوط به آموزش و پرورش در دوران کرونایی و سال تحصیلی آینده خبرداد.

به گزارش برنا؛ حسن نهضت تهیه کننده برنامه نگاه یک با بیان اینکه برنامه این هفته طبق روال ساعت 15 : 23 دقیقه شنبه ها پخش می شود، گفت:  محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، مهمان برنامه امشب نگاه یک است و به سئوالات متعددی که درباره سال تحصیلی آینده و مسایل مربوط به آن وجود دارد پاسخ می دهد.

نهضت، نحوه حضور دانش آموزان در سال آینده را یکی از محورهای گفت وگو با وزیر آموزش پرورش اعلام کرد و گفت: واکسیناسیون معلمان و فرهنگیان، رانندگان  سرویس مدارس و دانش آموزان، سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی ، نو آموزان  اول دبستان از دیگر موضوعات مورد بحث است.

گفت و گو درباره نحوه ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی آینده و دریافت شهریه های نجومی مدارس غیرانتفاعی از خانواده ها، مهمترین اقدامات وزارت آموزش و پرورش تاکنون و چالش های این وزراتخانه از دیگر بخش های  برنامه امشب است.

تهیه کننده برنامه نگاه یک افزود: نحوه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان ، تامین کتاب های سال تحصیلی جدید دانش آموزان و مشکلات  آنها در سامانه شاد از جمله نداشتن اینترنت و لب تاب از دیگر موضوعاتی است که در حضور وزیر آموزش و پرورش مطرح خواهد شد.

برنامه نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی حسن نهضت و اجرای مهدی مهدی قلی شنبه ها حدود ساعت 15 : 23 به صورت زنده پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز