شرایط و نحوه شرکت در فراخوان همکاری با رهبران جوان

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۱۴۲۸
شرایط و نحوه شرکت در فراخوان همکاری با رهبران جوان
شرایط و نحوه شرکت در فراخوان همکاری با رهبران جوان اطلاع رسانی شد.

به گزارش برنا؛ الف) شرایط شرکت کنندگان: شرکت کننده باید تابعیت ایرانی داشته و بین 30 تا 45 سال سن داشته باشد(متولدین 1355 تا 1377)

2. شرکت کننده باید رزومه قابل قبول در زمینه رهبری ارکستر داشته باشد.

ب) مدارک لازم:  - تصویر  مدارک تحصیلی، مدرک دوره های رهبری ارکستر و سایر موارد مرتبط     

2 - نمونه های تصویری و یا لینک آنها در سایتهای مجاز،  از رهبری شرکت کننده به گونه ای که شیوه اجرای رهبری و ارکستر کاملا مشخص باشند. 

3- مدت زمان هر فیلم نباید کمتر از پنج دقیقه باشد. 

  فرم تکمیل شده مشخصات فردی (قابل دریافت از سایت بنیاد رودکی www. bonyadroudaki.com)

5- تصویر مدارک شناسایی (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه )

ج) نحوه ارسال آثار: - مدارک مورد نیاز ذکر شده در بند (ب) باید به پست الکترونیکی Roudaki.orchestra@gmail.com ارسال گردد.

- فرم مشخصات فردی باید توسط شرکت کننده پرینت و به صورت دستی نوشته و امضاء شده و اسکن آن به همراه سایر مدارک ارسال گردد.

- در صورت حجم بالای فایلهای تصویری و عدم امکان ارسال الکترونیکی آنها به هر دلیل، شرکت کننده می تواند فایلها را در لوح فشرده به صورت حضوری و یا از طریق پست سفارشی (به نشانی خیابان حافظ، ، طبقه سوم) واحد کتابخانه و آرشیو سرکار خانم ندا 1100314311بلوار استاد شهریار، تالار وحدت، کد پستی یزدانی تحویل دهد. ضمنا شرکت کنندگان در صورتی که فایلهای تصویری خود را در سایتی که محدودیت نداشته باشد (فیلتر نباشد) بارگذاری (آپلود) کرده باشند می توانند لینک تصویر را به همراه   اما باید قبل از ارسال از درستی لینکها اطمینان حاصل کنند.، توضیحات در ایمیل ارسالی قرار دهند -

-در صورت تحویل حضوری نمونه های تصویری، به شرکت کننده رسید داده خواهد شد.

- پس از دریافت الکترونیکی اثر توسط واحد کتابخانه و آرشیو بنیاد رودکی، پاسخی برای شما ارسال می گردد  ) لازم به توجه است عدم ارسال پاسخ reply از سوی پست الکترونیکی فوق به منزله عدم دریافت اثر توسط واحد کتابخانه و آرشیو بنیاد است.     

  موارد بسیار مهم:

- دریافت مدارک به منزله تایید شرکت کننده برای اجرا با ارکستر نیست. کلیه مدارک در شورا بررسی شده و با افراد منتخب جهت انجام مراحل بعدی تماس گرفته می شود.

- شرکت کننده با امضاء تعهد نامه موجود در فرم مشخصات فردی، متعهد می شود که در بیان تمامی 2 موارد از صداقت و راستی کامل برخوردار بوده است. لذا در صورت بیان موارد کذب، بنیاد رودکی مختار به پیگیری موضوع از طریق مجاری قانونی خواهد بود.  

- انتخاب زمان و رپرتوار اجرا برای افراد تایید شده از اختیارات شورای ارکستر است. 0 - بنیاد رودکی متعهد است که تمامی آثار ارسال شده را محرمانه تلقی کرده و این آثار صرفا در اختیار 4 اعضای شورا قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز