مدیر سالن‌های سینمای موزه:

در دوران کرونا «دینامیت» و «شنای پروانه» در زمان اکرانشان به سینماها رونق دادند / فضای مجازی در فروش «دینامیت» موثر بوده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۱۵۰۹
در دوران کرونا «دینامیت» و «شنای پروانه» در زمان اکرانشان به سینماها رونق دادند / فضای مجازی در فروش «دینامیت» موثر بوده است
مدیر سالن‌های سینمای موزه با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از فیلم سینمایی «دینامیت» در روزهای ابتدایی اکران تأکید کرد که فضای مجازی و حواشی رخ داده برای اکران در فروش این فیلم سینمایی تأثیرگذار بوده است.

آیت ملک‌نیا مدیر سالن‌های سینمای موزه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، درباره اکران فیلم‌های کمدی در سینماها اظهار داشت: روزی که فیلم سینمایی «دینامیت» اکران شد فروش بسیار خوبی را شاهد بودیم اما سینماها تنها با فیلم کمدی رونق نمی‌گیرد و به نظر من هر فیلم جدید و با کیفیتی که اکران شود با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب می‌تواند فروش قابل قبولی داشته باشد.

ملک‌نیا خاطرنشان کرد: منظور من از تبلیغات بیشتر معطوف به تبلیغات رسانه‌ای بود. امروز فضای مجازی با تبلیغاتی که انجام می‌دهد و بحث‌هایی که در آن به راه می‌افتد در شناساندن فیلم‌ها به مردم بسیار تأثیرگذار است و به نظر من در فروش بسیار خوب فیلم سینمایی «دینامیت» هم کاملاً تأثیرگذار بوده است.

او افزود: جدا از تبلیغاتی که در فضای مجازی برای این فیلم شاهد بودیم حاشیه‌هایی که برای «دینامیت» به وجود آمد که بارها گفته‌ شد فیلم اکران نمی‌شود و بعد اکران شد مردم را به دیدن آن کنجکاو کرد و در فروشش بسیار تأثیرگذار بود. در یک سال اخیر که شرایط سختی را سینماها تجربه کردند دو فیلم «شنای پروانه» و «دینامیت» توانستند در زمان اکرانشان به سینماها رونق دهند.

مدیر سالن‌های سینمای موزه در ادامه تأکید کرد: متأسفانه هر بار که شاهد شدیدترین شدن شیوع ویروس کرونا بودیم سینماها اولین مکان‌هایی بودند که تعطیل شدند و امیدوارم این بار متولیان امر چنین تصمیمی نگیرند. طی این چند ماه که سینماها تعطیل بودند، بسیاری از مکان‌هایی که خطر بیشتری برای شیوع کرونا داشتند به فعالیت خود ادامه دادند.

ملک‌نیا در پایان اظهاراتش گفت: سینما یک محیط فرهنگی است و قطعاً افرادی که به آن‌جا مراجعه می‌کنند دغدغه‌های فرهنگی دارند و کسی که اینگونه است قطعاً پروتکل‌های بهداشتی را هم جدی می‌گیرد. سینمادارها هم با جدیت قوانین موجود برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و بعید می‌دانم در این مدت بیش از یک سالی که از شیوع کرونا می‌گذرد کسی در سینماها به این بیماری مبتلا شده باشد. امیدوارم مسئولان دیگر تصمیم به تعطیلی سینماها نگیرند و اجازه دهند که سینما بتواند به شرایط عادی بازگردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز