پخش از شبکه جهانی جام جم؛

پردازش به حریم شخصی در زندگی مشترک و بررسی جایگاه آن در «خانه مهر»

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۱:۰۲:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۲۸۴۷
پردازش به حریم شخصی در زندگی مشترک و بررسی جایگاه آن در «خانه مهر»
برنامه خانه مهر روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 20:30 به وقت تهران از آنتن شبکه جام جم پخش می شود. امروز دکتر عبدالرضا افزود درباره حریم خصوصی در مناسبات و روابط اعضای خانواده گفتگو می کند.

به گزارش برنا؛ حریم شخصی از حقوق اولیه‌ی تمام افراد است و همه‌ی ما باید به حریم شخصی همدیگر احترام بگذاریم. احترام گذاشتن به حریم خصوصی، آن هم در بین اعضای خانواده، یک فرهنگ سالم است. وقتی ارتباط عاطفی و تنگاتنگی میان اعضای خانواده برقرار باشد، حریم خصوصی آن‌ها حفظ و آرامش حاصل از آن موجب نشاط آن‌ها خواهد شد. اساس و سنگ بنای رعایت حریم خصوصی از خانواده‌ها شروع می‌شود.

از این رو والدین باید در این زمینه الگوی خوبی برای بچه‌ها باشند، در یک خانواده سالم، ارتباطات باید طوری باشد که فرزندان به پدر و مادرها و والدین به فرزندان اعتماد کنند و بتوانند بدون ترس، هرگونه مشکلی را که گرفتارش شده‌اند، با یکدیگر در میان بگذارند بدون آن‌که حریم خصوصی یکدیگر را نقض کنند. با این مقدمه میهمان برنامه امروز را معرفی می کنیم. در این برنامه  میزبان دکتر عبدالرضا افزود –  روانشناس بالینی – هستیم که پیرامون حریم خصوصی در خانواده صحبت می کنند.

در بخش آشپزی با خانم محدثه دهقانی  همراه می شویم و طرز تهیه پاپز تن ماهی و پاپز کالباس  را با هم می بینیم. و در بخش هنری خانم عزت السادات میری ساخت گلهای خمیری را آموزش می دهند.

برنامه خانه مهر روزهای دوشنبه تا جمعه ساعت 20:30 به وقت تهران از آنتن شبکه جام جم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز