هادی حجازی فر:

جشنواره تئاتر دانشگاهی، دانشجویان را وادار به رقابت می‌کند

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۲۳:۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۳۲۱۳
جشنواره تئاتر دانشگاهی، دانشجویان را وادار به رقابت می‌کند
هادی حجازی‌فر، داور بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره برگزاری بیست و سومین سال برگزاری این جشنواره گفت: تنها چیزی که نتوانسته این جشنواره را سرپا نگه‌ دارد، حضور دانشجویان، انگیزه‌ها و میل به دیده شدن آنها است که در هر شرایطی توانسته جشنواره را سرپا نگه دارد و به بیست و سومین دوره برساند.

به گزارش برنا؛ هادی حجازی‌فر، داور بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران درباره برگزاری بیست و سومین سال برگزاری این جشنواره گفت: تنها چیزی که نتوانسته این جشنواره را سرپا نگه‌ دارد، حضور دانشجویان، انگیزه‌ها و میل به دیده شدن آنها است که در هر شرایطی توانسته جشنواره را سرپا نگه دارد و به بیست و سومین دوره برساند.

وی ادامه داد: بعضی افراد فکر می‌کنند اگر در تئاتر پیشرفت کنند دیگر نیاز به رقابت نیست، با اینکه من اعتقاد دارم هرکسی که تاکنون در سینما درخشیده است، محصول جشنواره تئاتر دانشگاهی بوده است. رقابت همیشه ایجاد انگیزه و میل به پیشرفت می کند و جشنواره تئاتر دانشگاهی توانسته این رقابت را بین دانشجویان ایجاد کند.

حجازی‌فر ادامه داد: بی شک بچه‌های تئاتر در سینما درخشان هستند و ما مفتخریم که جشنواره دانشجویی سالیان سال برگزار شده است و دانشگاه همانطور که می‌تواند زاینده باشد به همان میزان می‌تواند نابود کننده باشد. امیدوارم که اساتید بچه‌ها را درست راهنمایی کنند و به دانشجویان انگیزه آزمون و خطا داده شود. دانشجو تا وقتی که در دانشگاه است می‌تواند آزمون و خطا کند.

داور بخش صحنه‌ای بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران، با بیان اینکه باید با آسیب شناسی جدی به ارتقای جشنواره کمک کرد، اظهار کرد: اجراهای خوب باید دیده شده تا مورد حمایت قرار گرفته و تئاتر جان دوباره بگیرد.

حجازی‌فر افزود: متاسفانه در این دوران کرونا استقبال خوبی از اجراها شده است و انتظار چنین استقبالی را نداشتیم اما سعی بر این شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر اجرا با حضور تماشاگران بر روی صحنه رود.

حجازی فر ادامه داد: کرونا تاثیر زیادی بر تئاتر گذاشته است و همیشه زور مسئولان به تئاتر می‌رسد. امیدوارم که با واکسیناسیون همگانی حیات به فضای تئاتر بازگردد.

داور بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران خطاب به دانشجویان، گفت: از دانشجویان می خواهم که نترسند و تجربه کنند. در دانشگاه تا می‌توانند از موقعیت‌های پیش آمده استفاده کنند و با آزمون و خطا بازخورد آن را از تماشاگران بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز