در دوبله جدید کانال کردی؛

رامبد جوان با «پسر آدم دختر حوا» به تلویزیون می آید

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۰:۲۵:۰۶
کد خبر: ۱۲۰۳۷۴۵
رامبد جوان با «پسر آدم دختر حوا» به تلویزیون می آید
فیلم سینمایی کمدی «پسر آدم دختر حوا» به کارگردانی رامبد جوان دوبله و برای اولین بار جمعه شب مهمان خانه ها مخاطبان کردزبان شبکه سحر خواهد بود.

به گزارش برنا، فیلم سینمایی «پسر آدم دختر حوا» یکی ازموفق ترین و پرفروش ترین فیلم کمدی سال 1389، با تلاش دوبلورهای حرفه ای کانال کردی شبکه سحر دوبله شده و در کنداکتور پخش قرار گرفته است. 

این فیلم با ژانر کمدی- اجتماعی داستان لجبازی های دو وکیل تازه کار است که بر سر تصاحب دفتر کاری که توسط کلاهبرداری به آن دو واگذار شده به رقابت می پردازند. 

این دو وکیل در ادامه، وکالت زوجی که در آستانه جدایی هستند را می پذیرند و بدین واسطه رقابت آنها وارد مرحله جدیدی می شود و ماجراهای کمدیک را رقم می زند که مخاطب را با خود همراه می سازد. 

مهناز افشار، حامد کمیلی، رامبد جوان، لیلا اوتادی، فرامرز صدیقی٬ شیلا خداداد٬ محسن قاضی مرادی، سعید پیردوست، علیرضا ریاحی، حسین محب اهری، کیومرث ملک‌مطیعی، مهوش وقاری، محمود بنفشه خواه، کیانوش و ... از بازیگران اصلی این فیلم هستند. 

دوبلورهایی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند از جمله؛ گلاله رحمتی، شبنم وکیلیان، سیران گلوانی، لاوین حسینی، سمیه محمدی، فواد شافعی.رضا حاج خسروی.چیا بابامیری.شاهو قاسمی هستند . 

فیلم سینمایی «پسر آدم دختر حوا» به تهیه کنندگی سعید حاجی میری، جمعه 18 تیر ماه ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت  127 دقیقه به روی آنتن کانال کردی شبکه سحر خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز