از خبرگزاری ایران پرس؛

الحاق مجموعه مدرن تسلیحات و تجهیزات دفاعی به نیروی زمینی سپاه پاسداران

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۲۳:۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۳۷۶۰
مجموعه مدرن تسلیحات و تجهیزات دفاعی به نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

به گزارش برنا، الحاق این تجهیزات با حضور  سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارشناسان ارشد نیروهای مسلح ایران در مقر نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران صورت گرفت.

 همچنین در این مراسم با الحاق نسل جدیدی از موشک‌های نقطه زن و دقیق زن، بالگردهای هجومی، شناسایی و تک ور و پهپادهای برد بلند رزمی،شناسایی و انتحاری در فرایند تکامل قدرت دفاعی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام مهم دیگری به جلو برداشته شد.

 سامانه های موشک انداز ضد زره و ضد تانک و راکت های دقیق زن و نقطه زن با پیوست و ترکیبی از دیگر تسلیحات و مهمات هوشمند الحاقی، سرعت و توان تحرک و قدرت عملیاتی یگان های نیروهای مخصوص، تکاور، رزمی، زرهی و توپخانه نیروی زمینی سپاه را بیش از پیش ارتقا خواهند بخشید.

 یکی از مهم ترین ویژگی های این مرحله‌ از الحاق، آغاز بهره برداری و بکارگیری از مهمات، تجهیزات و تسلیحاتی است که مراحل ساخت و تولید آنها بر فرایند و راهبرد هوشمند سازی منطبق بوده و از سوی دیگر محصول ارزشمند تلاش و اهتمام متخصصان و کارشناسان داخلی و از جمله سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران است که اکنون به مرحله بهره برداری نهایی رسیده است.

 نسل نوین و ارتقا یافته ای از موشک های ضد زره، بمب ها و راکت های دقیق زن و نقطه زن نیز در میان ادوات و تجهیزاتی دیده می شد که در این مراسم به ظرفیت و توانمندی‌های دفاعی و امنیتی نیروی سرافراز زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد.

همچنین در بخش پشتیبانی رزم، مجموعه ای از خودروهای چند منظوره، توپ کش و تاکتیکی نیز  طی این مراسم به توان و سازمان رزم نیروی زمینی سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.

 این مراسم چهارشنبه ۱۶ تیرماه به طور زنده از خبرگزاری ایران پرس پخش شد و تصاویر آن در اختیار مخاطبان خبرگزاری قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز