تکذیب خبر حذف آرمان درویش از سریال «ملکه گدایان» جدی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۳:۴۹:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۳۹۲۴
تکذیب خبر حذف آرمان درویش از سریال «ملکه گدایان» جدی است
رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده «ملکه گدایان» در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است آرمان درویش در ادامه از سریال «ملکه گدایان» حذف شود حقیقت دارد یا نه گفت: اصلا چنین صحبتی حقیقت ندارد. این صحبت‌ها صرفا یک سری حاشیه‌سازی و بی‌اخلاقی است که از طرف برخی افراد اتفاق افتاده است و مطلقا چنین چیزی صحت ندارد. ما در حال حاضر منتظریم آرمان درویش سلامتی‌اش را به دست بیاورد تا ادامه کار را پی بگیریم.

به گزارش برنا؛ رحمان سیفی آزاد تهیه‌کننده «ملکه گدایان» در پاسخ به این پرسش که آیا شایعه‌ای که در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است آرمان درویش در ادامه از سریال «ملکه گدایان» حذف شود حقیقت دارد یا نه، گفت: اصلا چنین صحبتی حقیقت ندارد. این صحبت‌ها صرفا یک سری حاشیه‌سازی و بی‌اخلاقی است که از طرف برخی افراد اتفاق افتاده است و مطلقا چنین چیزی صحت ندارد. ما در حال حاضر منتظریم آرمان درویش سلامتی‌اش را به دست بیاورد تا ادامه کار را پی بگیریم.

درویش بازیگر اصلی «ملکه گدایان» است و تا پایان فصل دوم سریال همراه ما خواهد بود و بدون حضور او هیچ اتفاقی در ارتباط با سریال «ملکه گدایان» رقم نخواهد خورد.

نظر شما