معرفی کتاب؛

«بیگانه» رمانی جذاب برای طرفداران قصه‌های ترسناک

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۳:۰۳:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۴۱۸۲
«بیگانه» رمانی جذاب برای طرفداران قصه‌های ترسناک
«بیگانه» یکی از آخرین آثار استیفن کینگ نویسنده رمان‌های ترسناک است که آثار سینمایی بسیاری با اقتباس از رمان‌های او ساخته شده است.

به گزارش برنا، «بیگانه» در ماه می‌سال 2018 میلادی منتشر شده و از بدو انتشار در فهرست پرفروش‌ترین رمان‌های جهان قرار گرفته است.

تری میتلند با هر متر و معیاری، مردی موجه و قابل اطمینان است. او مربی محبوب تیمی ورزشی است اما ناگهان، نامش به عنوان مظنون اصلی پرونده ی قتل فجیع پسری کم سن و سال مطرح می شود. مدارک یافت شده و گواهی شاهدان عینی کاملا علیه اوست، گرچه این مدارک و شواهد با وجهه و اعتبار تری به عنوان همسر و پدری مهربان و خانواده دوست در تضاد کامل قرار دارد. کارآگاه رالف اندرسن آماده است که میتلند را به خاطر جرایم وحشتناکی که مرتکب شده به صف اعدامیان بفرستد. اگرچه او پس از بازجویی های بیشتر متوجه وجود اشکالاتی در تئوری خود می شود. کارآگاه اندرسن می خواهد مظنون واقعی را دستگیر نکند نه این که فقط پرونده را به سرانجام برساند. زمانی که مدارک و شواهد تغییر می کنند، وقتی داستان ها با هم جور درنمی آیند، کارآگاه اندرسن بیشتر و بیشتر تلاش می کند تا از حقیقت پرده بردارد.

«بیگانه» استیون کینگ به عنوان یک داستان جنایی کارش را آغاز می‌کند. این رمان ژانر معمایی و ژانر وحشت را به هم پیوند زده است و دارای جذابیتی است که می‌تواند خواننده را با خود همراه کند.

گاردین رمان «بیگانه» را اثری دانست که حاوی روایت یک جنایت وحشتناک درجه یک است و خطاب به مخاطبانش در مطلبی درباره این کتاب نوشت: «من شما را به چالش می‌کشم این کتاب را در یک نشست بی‌نفس نخوانید.»

نشریه نیویورک تایمز نیز در یادداشتی بر «بیگانه»، این رمان را مملو از هیولاهای جهش‌یافته اسطوره‌های باستانی مکزیکی دانست که عجیب و الهام‌بخش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز