اکران «صفر تا سکو» در آمریکا آغاز شد/ تمجید منتقدان در اولین روز نمایش فیلم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۳:۲۰
کد خبر: ۱۲۰۴۴۸۶
اکران «صفر تا سکو» در آمریکا آغاز شد/ تمجید منتقدان در اولین روز نمایش فیلم
مستند «صفر تا سکو» به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه‌کنندگی‌ مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی که طی نمایش عمومی در ایران و حضور در جشنواره‌های داخلی و خارجی با استقبال خوبی مواجه شد، در سینماهای آمریکا اکران می‌شود.

به گزارش برنا؛ «صفر تا سکو» که پخش بین‌المللی آن را Venera Films برعهده دارد، از دیروز ۹ جولای نمایش خود را در سینماهای شهرهایی چون لس آنجلس، سان فرانسیسکو، شیکاگو، کلمبیا، دیترویت میشیگان، دورهام و... آغاز کرده است.

این مستند در حال حاضر در آمریکا به دو صورت فیزیکال و آنلاین اکران شده‌است.

با آغاز اکران «صفر تا سکو» در اولین واکنش‌ها به این فیلم مستند، رکسانا حدادی منتقد ساکن آمریکا با تمجید از آن در سایت RogerEbret نوشت:

در مستند «صفر تا سکو» به شکلی  صمیمی و آشکار کننده تنشی نشان داده می‌شود میان نجابتی که جامعه ایران از زن‌ها طلب می کند و سرکشی و عزم راسخی که برای رقابت کردن و رسیدن به جایگاه ممتاز لازم است.

همچنین آلن نگ منتقد آمریکایی در سایت Film Threat نوشت:

مستند « صفر تا سکو» ساخته سحر مصیبی بواسطه نشان دادن عزم راسخ و انگیزه قوی سه خواهر و نمایش توأمان شانس و بدشانسی در این مسیر، خودش را از نمونه های مشابه  جدا می کند.

«صفر تا سکو» مستندی از زندگی خواهران منصوریان، قهرمانان ووشوی ایرانی است که تاکنون موفق به دریافت جوایزی از جشنواره‌های ریندنس لندن، کویین پالم آمریکا، فستیوال فیلم زنان ایتالیا، سینما حقیقت و... شده است.

نظر شما